رپورتاژ اگهی

خرید پودر قهوه اسپرسو عربیکا دیسترو

خرید پودر قهوه اسپرسو عربیکا دیسترو

شاید تعجب کنید ولی قهوه دومین نوشیدنی بعد از آب و همچنین بعد از نفت دومین ماده تجاری پر مصرف دنیا است که یکی از انواع آن می توان به پودر قهوه اسپرسو 100 عربیکا دیسترو اشاره کرد با ما همراه باشید تا اطلاعات شگفت انگیزی را باهم به اشتراک بگذاریم.
40 درصد قهوه دنیا را برزیل تامین می کند و از هر 4 نفر در دنیا یک نفر قهوه می نوشد افسانه ای وجود دارد از بزچرانی به نام کلدی در قرن ششم میلادی، که ممکن است توضیحات درستی در مورد کشف قهوه به ما بدهد. بدین ترتیب که بزهای کلدی نوعی برگ و میوه ای را می خورند که احساس بی قراری و اضطراب می کردند و کلدی متوجه این موضوع شد و کم کم این دانه به یک کالای تجاری تبدیل شد.

در مورد هر گونه از انواع قهوه یا روش تهیه آن می توانید به آسانی با مشاوران آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید تا  پاسخ خود را دریافت کنید.
قهوه توسط تجار هلندی به اروپا راه پیدا می کند و دوران شکوفایی قهوه آغاز می شود نکته جذاب داستان آنجاست که اولین قهوه خانه ها در شهر مکه پدیدار شدند و سپس سرتاسر قلمرو اسلامی را فرا گرفتند.

قهوه اسپرسو عربیکا دیسترو

ممکن است در قهوه فروشی با واژه دبل یا سینگل مواجه شده باشید و بهتر است بدانید که مقدار پودر قهوه استفاده شده باعث تمایز این دو نوع می باشد، در شات دبل تقریبا به اندازه یک و نیم برابر شات سینگل پودر قهوه استفاده می شود.
با یادگیری روش تهیه قهوه اسپرسو می توانید در منزل اسپرسوی خانگی تهیه کنید برای این کار ابتدا باید پودر قهوه را به اندازه مناسب تهیه کنید می توانید از ترکیب قهوه عربیکا و روبوستا در تهیه این پودر استفاده کنید تا هم عطر بهتری داشته باشید و هم طعم قوی و گیرایی از اسپرسوی خود بدست بیاورید.

در دستگاه اسپرسوساز بخار آب بسیار داغ که با فشار از بین قهوه اسپرسو عربیکا دیسترو با دمایی بین 180 تا 200 درجه ،  بصورت فشرده عبور می کند و بعد از سرد شدن به داخل فنجان می ریزد در این روش تقریبا تمام عصاره قهوه گرفته می شود و طعم و عطر بسیار قوی به شما تحویل می دهد.
برای داشتن یک اسپرسو و یا هر قهوه ای بخواهید طعمی عالی از آن به دست بیاورید نیاز دارید تا علاوه بر پودر با کیفیت دستگاه های با کیفیت و به روزی هم داشته باشید و مجموعه ما با دسترسی داشتن به بهترین قهوه های جهان و همچنین با در اختیار داشتن بهترین و به روزترین دستگاه های تهیه قهوه می تواند در تجربه این طعم به شما کمک کند.

خرید پودر قهوه

قهوه به طور دقیق به چهار دسته تقسیم می شود اکسلسا، لیبریکا، عربیکا و روبوستا که دو دسته اخر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند قهوه اسپرسو پودری معمولا از نوع روبوستا تولید می شود.
در قهوه ی اصل چربی، قند و اسیدهای ارگانیک نصف نوع عربیکا است اما کافئین روبوستا دو برابر نوع عربیکا است از نظر طعم قهوه روبوستا تلختر و قهوه عربیکا ترش تر است عربیکا در برزیل و روبوستا در ویتنام رشد می کند.

قهوه را می توان به صورت های بسیار گوناگونی از جمله با خرید قهوه اسپرسو تهیه کرد، که در هر کشوری نوع خاصی از آن محبوبیت دارد مثلا در ترکیه سبک قهوه ترک بسیار پر طرفدار است در آمریکا قهوه آمریکانو و لته طرفداران زیادی دارد و در کشورهای اروپایی نوع اسپرسوی آن بسیار محبوب است.
هر نوع از این قهوه ها درجه آسیاب متفاوتی دارند که مشخصا برای همان نوع استفاده می شود اسپرسو را می توان بیس و پایه اصلی بسیاری از نوشیدنیهای قهوه دانست مانند لته یا لاته، آمریکانو، ماکیاتو، کاپوچینو و غیره.
در اینجا مراحل تهیه قهوه با دستگاه قهوه ساز را برای شما توضیح می‌دهیم. در مرحله اول باید محفظه آب دستگاه را با آب به مقدار مشخص شده پر کنید و سپس باید قسمت پرتافیلتر را از پودر قهوه که از قبل آماده کرده اید را پر کنید و در مرحله بعد باید پودر قهوه را با استفاده از تمپر کاملا فشرده کنید هرچه فشردگی بیشتر باشد قهوه بهتری خواهید داشت.
در ادامه باید قسمت پرتافیلتر را قفل کرده و درست پس از این مرحله دستگاه شروع به عصاره گیری خواهد کرد که تمام این فرایند پنج دقیقه به طول خواهد انجامید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا