رپورتاژ اگهی

با این ابزار شاید خوشبختی درخانه شما راهم بزند

با این ابزار شاید خوشبختی درخانه شما راهم بزند

متاسفانه یا خوشبختانه فردی بودم که از ابتدا در تره بار مشغول به کار بودم که فکری ذهن من را درگیر خودش کرد از آنجا حوزه ی کاری خودم را تغییر داده ام و ترجیح داده ام در زمینه محصولاتی خاص فعالیت کنم با من همراه باشید تا شما را با سه نوع از محصولاتی که زندگی من را تغییرداده اند آشنا کنم.

جامبو بگ

جامبو بگ ها یک نوعی از کیسه ها هستند که انعطاف پذیری بالایی دارند، که برای حمل، جا به جا کردن و نگهداری انواع مواد شیمیایی، دارویی، انواع محصولات کشاورزی، کودها، مصالح ساختمانی مانند سیمان و .. استفاده می شوند. این نوع از جامبو بگ با توجه به درخواستی که مشتری دارد می تواند با انواع پارچه ها مانند پارچه های لمینت دار و یا بدون لمینت تولید شود. شرکت جامبوبگ  در سال 1388 با همکاری معتبرترین تولیدکنندگان پارچه های پلی پروپلین با گرید بالا در ایران، با هدف تامین کیسه های پلی پروپلین (بیگ بگ) تاسیس و تاکنون نیازهای بسیاری از کارخانجات و واحدهای صنعتی را تامین نموده است، همچنین شرکت جامبو تولیدات خود را به کشورهای آسیای میانه از جمله آذربایجان و ترکمنستان صادر نموده تا بتواند ضمن حضور قویتر در بازارهای صادراتی نقش موثری در ایجاد اشتغال برای فرزندان سرزمین خود ایفا نماید.

جامبو بگ

جامبو رول

این رسید کاغذی فیش پرینتر که توسط چاپگرهای سریع حرارتی چاپ می شود دارای عرض ۷۹ میلیمتر است که ما به آن رول حرارتی فیش پرینتر می گوییم. هد دستگاه فیش پرینتر با حرارت باعث چاپ بر روی رول کاغذ حرارتی می شود.طول جامبو رول ها از ۴۵ متر تا ۶۰ متر متغییر است. در حال حاضر هر متر آن حدود۲۰۰ تومان قیمت دارد. کیفیت کاغذ رول حرارتی هانسول بسیار عالی است که محصول کره جنوبی می باشد.این کاغذ غیر از فروشگاه ها در قبض رسید فیش پرینتر پارکینگ ها دستگاه فیش پرینتر ATM و دستگاه فیش پرینتر رستورا ن ها کاربرد فراوانی دارد.

این دستگاه از ویژگی های خوبی برخوردار است ، کل ساختار دستگاه معقول و جمع و جور است ، به طور کامل از دستگاه های پنوماتیک استفاده می کند ، با سرعت پایدار در حال اجرا است ، عملکرد آسان دارد ، تجهیزات ایده آل برای کارخانه کاغذ و کارخانه غیر بافته است.

جامبو رول

جعبه پلاستیکی

از زمانی که محصولات پلاستیکی برای اولین بار از مواد نفتی مشتق شدند تا به امروز همواره نقش بسیار مهمی در اقتصاد و زندگی ما داشته‌اند. در دنیای امروز، زندگی بدون اتکا به محصولات پلاستیکی تقریباً غیرممکن است. کافی است به حمل و نقل و جابجایی محصولات کشاورزی و خوراکی فکر کنیم که تنها گوشه‌ای بسیار کوچک از کاربرد گسترده محصولات و جعبه پلاستیکی را نشان می‌دهند. در این میان شاید بتوان گفت که سبدهای پلاستیکی جزء پرکاربردترین محصولات پلاستیکی به شمار می‌آیند. پس بیایید با هم نگاهی به ویژگی‌های سبدهای پلاستیکی و کاربردهای آنها بیاندازیم و ببینیم که چرا تا این اندازه در صنعت و اقتصاد اهمیت دارند، پس لطفاً با ما در سهند پلاستیک همراه باشید. ویژگی‌های برجسته و متمایز سبد پلاستیکی باعث شده آنها کاربردهای زیادی در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی داشته باشند. سبدهای پلاستیکی بسیار سبک و جادار هستند و در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. به همین دلیل وسیله‌ای بسیار مناسب برای حمل و جابجایی کالاها به شمار می‌روند. در ضمن به دلیل سبک بودن، بار غیرمفید محموله‌های باری را کاهش می‌دهند، از این رو بسیار مقرون به صرفه هستند. سبدهای پلاستیکی به راحتی تمیز می‌شوند و هیچ واکنشی با مواد داخل خود نشان نمی‌دهند؛ به همین دلیل برای حمل محصولات غذایی و دارویی بسیار مناسب هستند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا