رپورتاژ اگهی

راز خانواده میلیاردر دنیا فاش شد

راز خانواده میلیاردر دنیا فاش شد

یک فرد ثروتمند اهدافی دارد که او را به ثروت و موفقیت می رساند و هیچ کس اتفاقی ثروتمند نمی شود. برای ثروتمند شدن اول باید بخواهید و اراده کنید و همه‌ی تلاش خود را در راستای رسیدن به هدف قرار دهید چون وقتی هدفی ندارید پس مقصدی هم در راه نیست اما با مشخص کردن مسیر زندگی و چشم اندازهایتان، سعی می کنید در آن مسیر که تصور کرده اید قرار بگیرید و موثر عمل کنید. در ادامه قصد داریم تا یکی از حوزه های سودمند را به شما معرفی کنیم، همراه ما باشید.

دارچین در بازار

قیمت دارچین در بازار به دلیل نوسانات بازار ثباتی ندارد.

اما هنور مراکزی هستند که با قیمت ثابت شده ایی دارچین را به فروش می رسانند.

قیمت دارچین نسبت به ادویه های دیگر کاهش داشته است.

این موضوع باعث خوشحالی خریداران شده است.

شما می توانید با قیمت مناسب از مجموعه ما خرید کنید.

می توان چوبهای دارچین را پودر کرده از آن به اندازه یک قاشق چای خوری درون لیوان ریخته آب جوش بریزید و بگذارید 10 دقیقه دم بکشد.

اکنون یک چای دارچین فوق‌ العاده دارید آن را با نبات یا عسل شیرین کرده و میل کنید و یا چوبهای دارچین را درون چای ریخته و یک چای دارچین خوش عطر داشته باشید.

دارچین چوبی

در پخت و پز معمولا برای از بین بردن بوی ضحم گوشت و یا درست کردن مربا و کمپوت و استفاده در شله زرد نیز دارچین چوبی به کار می رود دارچین سیلان در سریلانکا جزیره ای در جنوب آسیا رشد می کند.

کسیا دارچین از درخت کاسیا تهیه می شود رنگ آن قهوه ای تیره است به وسیله چاقو از تنه درخت جدا سازی شده و زیر آفتاب خشک می کنند.

کسیا نسبت به سیلان مراحل برداشت آن ساده تر و ارزان قیمت تر است طعم کسیا شیرین و گرم و بافت سبکتری دارد.

از این نوع دارچین در پخت و پز نیز استفاده می‌ شود اما بهترین مواردی که می‌ توان استفاده کرد برای مافین، پودینگ نان، گرانولا و انواع کلوچه ها است.

دارچین کورینج، این دارچین در اندونزی رشد می کند و به روش دارچین کاسیا برداشت و تهیه می شود طعم این نوع شیرین و تند و طعمی نزدیک به میخک و فلفل دارد.

دارچین در ایران

آیا از قیمت انواع دارچین در ایران اطلاع دارید؟

آیا می دانید که چای دارچین و زنجبیل خواص بسیاری دارد؟

این دو وقتی باهم ترکیب می شوند طعمی شبیه گلابی شیرین داشته و به طرز شگفت انگیزی خوشمزه هستند از این چای فوق العاده معمولاً برای سرماخوردگی، آنفولانزا و برطرف کردن سرفه استفاده می شود.

مصرف این چای باعث تقویت سیستم گوارشی بدن می شود و خاصیت چربی سوزی دارد دارچین و زنجبیل حاوی آنتی اکسیدان هستند و ترکیب این دو به سلامت بدن کمک زیادی می کند.

همچنین از خطر مبتلا شدن به بیماریهایی مانند سرطان، دیابت و مشکلات قلبی جلوگیری می کند که اینها فقط گوشه ای از خواص این ادویه خوش عطر و بی نظیر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا