رپورتاژ اگهی

چند تکنیکی که رویایم را به واقیت تبدیل کرد

چند تکنیکی که رویایم را به واقیت تبدیل کرد

آیا می خواهی سه سوته آرزوهات به واقعیت تبدیل بشه پس در ست جایی امدید شما می توانید با فعالیت در حوزه چسب در بازه زمانی کوتاه به آرزوهایتان دست پیدا کنید در اینجا به معرفی انواع چسب پرداخته شده است که شما با توجه ه علاقه تان می توانید در این حوزه فعالیت کنید.

چسب موکت

زمین حتما باید مسطح باشد در غیر این صورت برای هم‌ سطح شدن کف اقدام کنید و چند ساعت قبل از شروع موکت کاری، موکت را روی زمین پهن کنید تا لبه‌ های موکت تا حدودی از حالت رول شدگی بیرون بیاید؛ لبه‌ های موکت را روی زمین مماس کنید و از این که رطوبتی روی زمین نباشد مطمئن شوید.به هنگام استفاده از چسب موکت سعی کنید دمای سطح مورد نظر با دمای درج شده روی قوطی چسب یکسان باشد در غیر این صورت روی سطحی که چسب موکت ریخته‌ اید حباب ایجاد می‌شود؛ رول موکت را روی چسب قرار داده و با استفاده از غلطک سطح موکت را صاف کنید؛ تا نیم ساعت بعد، روی موکت حرکت نکنید تا چسب خشک شود. هنگامی که از چسب موکت استفاده می کنید دقت کنید که محیط دارای تهویه هوا باشد. حتما دور از دسترس کودکان باشد چون مواد تشکیل دهنده این چسب تینر و بنزین است لذا آتش ‌زا بوده پس دور از مواد اشتعال ‌زا باشد حتی پس از چسب زنی، از کشیدن سیگار در محیط خودداری کنید؛ در صورت تماس با پوست، محل را به خوبی بشویید.

چسب موکت

چسب نانو

با توجه به اینکه چسب نانو با تکنولوژی نانو تولید شده است و از رزین های اکریلیک تهیه شده است از این چسب برای مصارف گوناگون استفاده می شود که یکی از کاربردهای آن برای درزگیری و ایزولاسیون است.امروزه بیشتر افراد این دغدغه را دارند که در درزهای سرامیک و کاشی ممکن است موجودات ریز وجود داشته باشند و این مشکل را برای افراد دشوار کرده است برای همین اکثر افراد به دنبال راه حلی برای پوشش درس های کاشی هستند که ما در این بخش میخواهیم شما را با یک راه حل عالی و منحصر به فرد برای پوشش دهی درزهای کاشی و سرامیک آشنا کنیم با ما همراه باشید تا مطالب عالی و منحصر به فرد در اختیارتان قرار دهیم.

چسب نانو

چسب نایلون

اگر شما هم یکی از کسانی هستید که به تازگی به کار گلخانه ای و پرورش گل و گیاه روی آورده اید بهتر است برای خرید چسب نایلون گلخانه یو وی به سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه نمایید تا بتوانید متناسب با نیاز خود محصولی با کیفیت تهیه نمایید.

اگر خریدتان را به صورت عمده از مراکز توزیع و پخش به صورت مستقیم و یا از خود تولید کننده انجام دهید می توانید هزینه های اضافی واسطه ها را حذف کرده و با قیمتی مناسب بتوانید محصولی مرغوب و درجه یک تهیه نمایید.

 

نایلون های حبابدار متالایز وسیله ای هستند که برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی تولید شده اند و قابلیت استفاده در منازل و کارخانه ها را دارند، این نوع نایلون ها در برابر ضربه مقاوم بوده و نور، صدا و ضربه را از خود عبور نمی دهند.

الیاف نایلونی این نایلون های حبابدار قابلیت این را دارند که به عنوان یک عایق شناخته شوند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری نمایند، این مدل نایلون ها نه تنها قابلیت استفاده به عنوان عایق را دارند بلکه به علت مقاومت بالایی که دارند برای جابه جایی وسایل نیز بسیار کارآمد می باشند، به خاطر مقاومت بالایی که در برابر ضربه دارند می توان از آنها در هنگام اسباب کشی و حمل و نقل وسایل شکستنی منازل و کارگاه ها از آن ها استفاده نمایید.

چسب نایلون

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا