رپورتاژ اگهی

با هدف کسب ثروت به سوی این راه رفتم

با هدف کسب ثروت به سوی این راه رفتم

برای اینکه بتوانم به درآمد و ثروت دلخواهم برسم راه های زیادی را امتحان کرده بودم که بی نتیجه بود، اما در نهایت توانستم با وارد شدن به کسب و کار انواع تخت نوزاد به درآمد مورد نظرم برسم.

تخت نوزاد تاشو

با همه این اوصاف تعریف استانداردی از ابعاد مناسب برای تخت نوزاد تاشو گفته نشده است اما با توجه به جثه فرزندتان می توانید تصمیم بگیرید که چه اندازه ای برای انتخاب شما مناسب است ارتفاع تخت و جنس چوب مرغوب نیز یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشیم معمولا باید 30سانت از زمین ارتفاع داشته باشد تا برای کودکانی که چهار دست و پا هستند امنیت حفظ بشود و همینطور کودکانی که در رشد نموداری نیستند یعنی بیش از اندازه وزن و قدشان رشد می کند این نکات بسیار حائظ اهمیت است.

سرویس خواب نوزاد یکی از عوامل مهم در اتاق نوزاد می باشد تخت خواب کاناپه ای یکی از انواع تخت خواب نوزاد است که شکلی شبیه کاناپه یا مبل راحتی دارد که قابلیت تبدیل به تخت نوجوان را نیز دارد و با برداشتن چند قطعه آن می توان آن را به تخت نوجوان تبدیل کرد که این موضوع از نظر اقتصادی برای خانواده قابل اهمیت بشمار می رود معمولا این سرویس خواب ها دارای کیفیت بالایی می باشد که اکثرا شرکتی هستند و از ام دی اف درجه یک در متریال آن بکار رفته است که در نمای آن نیز از روکشهای ضد خش بهره گرفته اند که جذابیت فوق العاده ای دارد.

تخت نوزاد تاشو

تخت نوزاد چوبی

مقاومت این چوبها در تخت نوزاد چوبی به اندازه مقاومت فولاد می باشد، به همین دلیل بسیار پر طرفدار است. چوب درخت هامون یا هندوراس: این چوبها دارای رنگهای قوه ای متمایل به قرمز و قرمز می باشند و از استحکام و زیبایی فوق العاده ای بر خوردار هستند اما متاسفانه به دلیل استفاده بیش از حد در حال انقراض می باشند.

چوب نراد: این چوب از خانواده درخت کاج است و به رنگهای سفید و کرم و قهوه ای در طبیعت وجود دارد. این نوع چوبها بسیار سبک می باشند و به راحتی برش می شوند، به همین دلیل مورد استقبال تولید کنندگان لوازم چوبی و سرویس خواب نوزاد قرار گرفته اند. چوب اقاقیا: از این نوع چوبها به دلیل سختی زیاد و مقاومت بالا به عنوان روکش در سرویسهای چوبی استفاده می کنند.

چوب درخت ساج یا تیک: به رنگ قهوه ای پر رنگ یا  قهوه ای طلایی می باشند و بسیار خوش تراش هستند. از طرفی در برابر آب خوردگی، پوسیدگی و کرم خوردگی بسیار مقاوم می باشد، به همین دلیل در صنعت کشتی سازی و تولید لوازم چوبی بسیار کاربرد دارد. چوب درخت سرو: این نوع چوب از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و دارای وزن سبکی می باشد و در برابر آفتها بسیار مقاوم هستند.

تخت نوزاد چوبی

تخت نوزاد دو طبقه

چنانچه اتاق کودک شما فضای بزرگی دارد می توانید برای استراحت او از تخت نوزاد دو طبقه استفاده کنید که انواع مختلفی دارد و شما می توانید طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید. یکی از نکاتی که هنگام خرید تخت برای نوزاد لازم است دقت کنید این است که بهتر است تخت کودک شما قابلیت این را داشته باشد که ارتفاعش را تنظیم کنید تا در ماه های اول تولد او ارتفاع آن را کم کنید و به راحتی بتوانید آن را از روی تخت بلند کنید اما با بزرگ تر شدن کودک که حرکات او نیز افزایش می یابد بهتر است که ارتفاع آن را زیاد کنید تا مبادا کودک از روی تخت بیفتد. شما می توانید برای جابه جایی راحت تر کودکانتان از تختهای و صندلی چرخدار استفاده کنید و برای ثابت نگه داشتن آن چرخهای آن را قفل کنید با این کار به کمر شما آسیب کمتری وارد می شود.

یکی از زیباترین اتفاقات برای پدر و مادرها تولد فرزندان دوقلو، سه قلو وچند قلو است اما وسایل برای آنها بسیار جاگیر است اما خوشبختانه امروزه انواع وسایل نظیر تخت، روروئک، کالسکه و غیره تولید می شوند که مخصوص نوازادان چند قلو هست. یکی از نکاتی که باید برای وسایل فرزندان در نظر گرفت انتخاب رنگ مناسب است چرا که رنگها روی روحیه ی آنان تاثیر می گذارند پس بهتر است که از رنگهای ملایم و آرام مانند صورتی، سفید، سبز روشن وآبی آسمانی استفاده کنید تا فرزندتان آرامش داشته باشد.

تخت نوزاد دو طبقه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا