رپورتاژ اگهی

بعد از دانشجویی با این کسب و کار میلیونر شدم

بعد از دانشجویی با این کسب و کار میلیونر شدم

بعد از گذراندن دوران دانشجویی به دنبال راهی بودم تا از طریق کسب درامد سال های گذشته را جبران کنم از همین رو با راه اندازی کسب و کاری برای تولید انواع تخت خواب نوزاد پا به عرصه تجارت گذاشتم.

تخت نوزاد تاشو

معمولا والدین برای اقدام به خرید تخت نوزاد تاشو سراغ یک نفره آن می روند این تختها علی رغم ویژگیهایی که گفته شد قابل جابه جایی می باشند و اگر تخت ثابت تهیه کردی به این موضوع دقت کنید که پایه ها بدون لقی باشد تا به مشکلی نخورید و اگر تخت متحرک خریدید باید چرخها دارای قفل باشد تا در اثر تحرک فرزند تخت حرکت نکند.

نکته آخری که در رابطه با تخت کودک باید به آن توجه کنید این است که کودکان دائما در تماس با تخت هستند و باید در انتخاب جنس چوب روسی تخت دقت کنید تا حساسیت زا و زبر نباشد و زمانی که فرزند دهان خود را به آن می زند چوب کثیف و آلوده ای نباشد در کل برای تخت نوزاد از بهترین جنس چوب استفاده کنید.

برای مشاوره و خرید انواع متنوع تخت نوزاد و کودک با بهترین قیمت و کیفیت از طریق روشهای موجود با ما ارتباط بگیرید و خریدی مطمئن را رقم بزنید.

تخت نوزاد تاشو

تخت نوزاد چوبی

در حال حاضر مراکز و نمایندگیهای فعال زیادی به تولید و عرضه انواع تخت نوزاد چوبی و عروسک روسی به صورت مستقیم و اینترنتی می پردازند. سایت اینترنتی دیجی کالا نیز به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه فروش تختهای نوزادی می باشد. در این سایت انواع متنوع تختهای نوزاد در طرحها و جنسهای مختلف ارائه می شود و مشتری با توجه به سلیقه خود آن را خریداری می نماید.

بهتر است بدانید که در زبان انگلیسی به تخت نوزاد baby bed می گویند. تختهای نوزادی از سنین نوزادی تا سن 12 سالگی مورد استفاده قرار می گیرد و در طراحی جدید به صورت دو منظوره برای نوزاد و کودک تولید می شوند که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. چنانچه به دنبال مرکزی مطمئن برای خرید با کیفیت ترین تخت و تشک نمدی جدید برای فرزند دلبندتان هستید می توانید به سایت فروش اینترنتی ما مراجعه کنید.

در سایت ما انواع متنوع تختهای نوزادی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت موجود می باشد. برای خرید از سایت ما می توانید فرم ثبت سفارش را پر کنید و کالای مورد نظر را انتخاب نمایید تا در زمان کوتاهی به شما تحویل داده شود. لازم به ذکر می باشد که قیمت تختهای عرضه شده در سایت ما به دلیل حذف واسطه، بسیار مناسب می باشد و مشتری با خرید از سایت ما لذت خریدی عالی را تجربه خواهد کرد.

تخت نوزاد چوبی

تخت نوزاد دو طبقه

یکی از ابزارها و وسایل پرکاربرد و ضروری امروزی برای استراحت و رفع خستگی تخت نوزاد دو طبقه می باشد که در سایز کوچک و بزرگ برای بزرگسالان و کودکان در قالب شرکتی طراحی شده است که معمولا برای تخت نوزاد رنگ سفید به کار برده می شود زیرا رنگ دیوار اتاق و همچنین تخت خواب روی روحیه نوزادان تاثیر مستقیم داشته و بسیار حائز اهمیت می باشد.

راحتی و سلامتی نوزادان همواره یکی از مسائل اصلی و بسیار مهم برای خانواده ها می باشد و این به دلیل حساسیت و قدرت پایین جسمانی کودکان می باشد که در اثر رعایت نکردن نکات کوچکی مشکلات خیلی جدی و گوناگونی برای نوزاد اتفاق می افتد.

نوزادان به علت این که ساعات بسیار زیادی از شبانه روز را مشغول خوابیدن و استراحت هستند و این استراحت روی رشد آنها تاثیر زیاد و مستقیمی می گذارد انتخاب یک تخت خواب مناسب و استاندارد بسیار حائز اهمیت بوده و از حساسیت بالایی برخوردار است.

تخت نوزاد دو طبقه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا