رپورتاژ اگهی

قیمت پوتین ایمنی کاوه

قیمت پوتین ایمنی کاوه

یکی از ملزومات اساسی در محیطهای کاری پوتین ایمنی می ‌باشد که برای هر نوع محیطی یک کفش خاص طراحی شده‌ است و هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند، یکی از انواع این کفشها پوتین ارک مدل شاهین 208 می باشد که دارای زیپ هستند و جنس رویه آنها از چرم گاوی با ضخامت دو میلی‌متر است و زیره آن از جنس پی یو می ‌باشد و ض سایش و لغزش هم هستند و علاوه بر اینها دارای دو سوپاپ برای تهویه و جابجایی هوا نیز می‌ باشند.
در محیطهای کاری مثل کارخانجات تولیدی و همچنین فضاهای ساختمان ‌سازی و تعمیرگاهها و اماکنی از این‌ دست که وسایل سنگین و همچنین قطعات برنده و تیزی وجود دارند که هر لحظه ممکن است آسیبهای جبران ‌ناپذیری را به پای فرد وارد آورند حتما باید از کفشهای ایمنی مخصوص استفاده شود.
قیمت پوتین ایمنی کاوه
چنانچه قصد خرید از سایت آراد برندینگ را دارید فرم مشاوره ما را پر کنید تا همکاران ما با شماره‌ ای که در آن ثبت کرده ‌اید تماس بگیرند و راهنماییهای لازم را در مورد نحوه و چگونگی ثبت سفارش در اختیار شما قرار دهند.
اصولاً انواع کفشهای ایمنی همواره گواهینام‌ای را از سمت یک آزمایشگاه دارند که کیفیت آنها را تأیید نموده ‌است و همچنین یک برگه توضیحات همراه آنها وجود دارد که ویژگیهای آن کفش بر روی آن نوشته ‌شده است.
در مورد تاریخچه پیدایش این کفشها گفته می ‌شود که استفاده از آنها با شکلهای اولیه به دو هزار سال قبل برمی ‌گردد و مربوط به کشورهای صنعتی مثل آلمان می باشد.

قیمت پوتین ایمنی ارک 208

در این قسمت توضیحاتی را درمورد قسمتهای مختلف یک پوتین ایمنی خدمت شما ارائه می ‌دهیم، یکی از قسمتهای مهم این کفشها قسمت کلاهک آن می‌ باشد که انگشتان پا در زیر آن قرار می ‌گیرند.
کلاهک در برخی از کفشها از جنس استیل می ‌باشد و در برخی دیگر هم از جنسهای کامپوزیت و مواد پلاستیکی فشرده و یا حتی در برخی از کفشها از جنس آلومینیوم است.
قیمت پوتین ایمنی ارک 208
پوتین ایمنی ارک 208 یکی از انواع کفشهای ایمنی می باشد که دارای قیمت پوتین ایمنی مناسبی هم هست و ویژگیهای زیادی هم دارد.
جنس این قسمت کفش با توجه به نوع محیطی که فرد در آن از کفش استفاده می ‌نماید متفاوت می ‌باشد و هرچه شغل مورد نظر پر خطرتر باشد این قسمت از حفاظت بیشتری برخوردار است.
قسمت بعدی قسمت بالای کلاهک است که در اکثر کف‌ها از جنس چرم می‌ باشد و در برخی هم از جنسهای مصنوعی همانند میکرو تولید شده‌ اند که این کفشها قابلیت تنفس بالاتری دارند و به ‌همین دلیل در شرایط آب‌ و هوایی بسیار گرم کاربرد زیادی دارند اما چرم نسبت ‌به این نوع منسوجات از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار است و محافظت بیشتری را برای پا ایجاد می‌ کند.
قسمت بعدی پوشش داخلی این کفشها می‌ باشد که با توجه به اینکه در تماس مستقیم با پا است جنس ماده ‌ای که در آن به کار می ‌رود بسیار اهمیت دارد و حتما باید از قابلیت تنفس برخوردار باشد و همچنین رطوبت را جذب کند و خیلی زود هم خشک شود.

پوتین ایمنی کفش کاوه

شما زمانی از پوتین استفاده می نمایید که بتواند به راحتی پاسخگوی نیاز شما باشد و بتواند جوانبهای متفاوت را در نظر بگیرد به همین علت ما به شما پیشنهاد می دهیم از پوتین ایمنی کفش کاوه استفاده کنید و این محصولات را برای خود خریداری کنید.
پوتین ایمنی کفش کاوه
پوتینهای کاوه دارای خصوصیتهای بسیار مناسبی هستند که می توانیم به ضد آب بودن پوتین ایمنی کاوه اشاره داشته باشیم این پوتینها می توانند در برابر باران بسیار مقاوم باشند و از هیچ آبی را به درون خود نیز نفوذ ندهند.
در دیگر موارد می توانیم به ویژگیهای اساسی و بسیار مهمی در مورد این محصولات نام ببریم که یکی از آنها ضد حریق بودن این مدل پوتین می باشد که شما با استفاده و خرید این محصول و کفش ایمنی طبی می توانید به علت خاصیت بسیار خوبی که دارد در گرما و آتش سوزی نیز از پای خود مراقبت کنید و دچار مشکلی نیز نشوید در دیگر مواردهای مهم باید به این موضوع اشاره داشت که این کفشها تا میزان زیادی می توانند فشار را تحمل کنند و از بروز بسیار مشکلها مراقبت کنند.
کفشهایی که برای خود تهیه می نمایید باید در برابر سرما نیز پای شما را حفظ نمایند و شما بتوانید این محصولات را با خیال راحت در سرما بپوشید و پای خود را نیز زمانی که به کاری مشغول هستید و یا به کوهنوردی رفته اید حفظ نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا