رپورتاژ اگهی

من با 3 میلیون سرمایه به درآمد میلیاردی رسیدم

من با 3 میلیون سرمایه به درآمد میلیاردی رسیدم

یکی از پر سود ترین محصولاتی  که امروزه می توان به راحتی از آن پول در آورد انواع ترشی های خوش طعم و لذیذ خانگی هست من توانستم با تولید حجم زیادی از این محصول و ارسال آن به سراسر کشور میلیاردر شوم.

ترشی

فلفل دلمه ای رنگی به صورت عالی و مرغوب در کشور ما عرضه می‌شود و خریداران بسیاری دارد و همه تمایل دارند تا آن را مصرف کنند، طرز تهیه ترشی فلفل دلمه ای رنگی به صورت خلالی و حلقه ای با سه روش به ما کمک می کند تا بتوانیم این ترشی لذیذ و مرغوب را درست کنیم و همراه انواع غذاها از طعم و کیفیت فوق العاده آن نهایت استفاده و بهره را ببریم.

به گونه ای که تهیه این ترشی با رنگ های مختلف بسیار جذاب و خوش طعم است و باعث افزایش اشتها در افراد می‌شود. طرز تهیه ترشی فلفل دلمه ای رنگی به صورت خلالی و حلقه ای با سه روش باعث شده است تا خانواده‌های بسیاری بتوانند این ترشی را به صورت خلالی و همچنین به شکل حلقه ای و یا نگینی تهیه کنند و از طعم و کیفیت فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند.

ترشی

ترشی انبه

بعضی از میوه ها حساسیت زا هستند ولی میوه هایی مانند انبه و ترشی آن بستگی به این دارد که بدن فرد به چه نوع مواد غذایی حساسیت می دهد وگرنه ترشی انبه حساسیت زا نبوده و حتی در بارداری هم می توان از آن استفاده کرد.

انبه میوه ای شیرین و دارای عطر و بوی بی نظیری می باشد که دارای طبع گرمی بوده و در مناطق گرمسیر کاشت می شود. انبه از لحاظ ظاهری در ابتدا بعد از جوانه زدن دارای رنگ نارنجی می باشد و بعد از نارنجی کم کم سبز شده و زمانی که رسیده شد مایل به زرد می شود.

انبه دارای هسته ای بزرگ است که دو سوم میوه انبه را در بر گرفته است با این وجود این میوه در تمام دنیا از طرفداران زیادی برخوردار است و از این میوه در انواع سالادها، دسرها، ترشیها، نوشیدنیها و بستنیها مورد استفاده قرار می گیرد. ترشی انبه باعث کاهش چربی خون، رفع خشکی پوست، درمان آکنه، درمان کم خونی، تقویت چشم، تقویت پوست و غیره می شود.

ترشی انبه

ترشی لیته

یکی از بهترین خوراکیهایی که در کنار برخی غذاها سرو می شود، ترشی لیته است که در شهرهای جنوبی مثل جهرم و در شهرهای شمالی مثل رشت با طعمها و مزه های مختلف تولید می‌ شود و طرفداران بسیار زیادی دارد.

این نمونه ترشی از محصولاتی است که در این شهرها هم به صورت صنعتی و هم به صورت خانگی تولید می‌ شود که در نوع صنعتی ماندگاری آن بسیار طولانی مدت است و می‌ توان با خرید این محصول تا مدتهای طولانی از آن استفاده نمود بدون اینکه طعم و مزه این خوراکی تغییر پیدا کند.

بیشتر افراد با نزدیک شدن به فصلهای سرد سال اقدام به تهیه ترشی می نمایند که یکی از محبوب ترین ترشیهای در بین خانوارهای ایرانی ترشی لیته جنوبی و خیارشور ریز است که در کنار بسیاری از غذاها به عنوان بهترین چاشنی مورد استفاده قرار می گیرد.

ترشی لیته

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا