رپورتاژ اگهی

قیمت فروش سیم مفتول تهران

قیمت فروش سیم مفتول تهران

سیم مفتول را می‌توان همان مفتول سیاه نامید افرادی که در بازار آهن قدمت چند ساله دارند این سیم مفتول را به عنوان سیم مفتول یا مفتول می شناسند.
از خصوصیات این سیم که در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد همچنین در ساخت بسیاری از مصالح نیز به کار می‌رود و به عنوان ماده اولیه یا به عبارتی می توان گفت مفتول مادر نیز شناخته می شود.
سیم مفتول در ساخت مفتول گالوانیزه، مفتول، فنر، توری فرنگی، اسید شور، توری فنس، توری گابیون، توری مرغی به طور مستقیم به کار می رود.
همچنین سیم مفتول ها به صورت غیر مستقیم نیز در صنعت خودروسازی یا کشاورزی همچنین نجاری استفاده می شود.
جالب است بدانید سیم مفتول در صنعت کاربرد های بسیاری دارد و مرکز فروش آن ها تنها مختص شهر تهران نخواهد بود بلکه بسیاری از شهر های کشور عزیزمان ایران اقدام به تولید و مصرف سیم مفتول می کنند اما چون تهران دارای وسعت و جمعیت بیشتری است طبیعی می باشد که تولید در پایتخت بسیار بیشتر باشد اگر مایل هستید تا اطلاعات بیشتری در خصوص تولید کنندگان این محصول داشته باشید می توانید با مجموعه آراد برندینگ همراه شوید.

قیمت فروش سیم مفتول تهران

امروزه با گسترش صنایع استفاده از سیم مفتول کاربرد های فراوانی یافته که تولیدی های این محصول در سراسر کشور، از جمله تهران نسبت به تولید و عرضه آن اقدام می کنند.
همان طور که گفتیم سیم مفتول کاربرد زیادی دارد از جمله ساخت فنس توری و مرغی، سیم آرماتور، سیم خاردار و غیره. این سیم ها به صورت کلاف ساخته شده و در مراکز عرضه ی لوازم ساختمانی و فنی و مهندسی در دسترس می باشد.

قیمت سیم مفتول

معمولا با توجه به مواد اولیه و جنس سیم مفتول است که در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است.
مفتول یک نوع فولاد نورد گرم از نوع صاف و صیقلی می باشد که مقاومت و طول عمر بالایی دارد، سطح مقطع آن به صورت گرد یا مستطیل است.

قیمت سیم مفتول

به وسیله دو یا چهار تسمه فولادی به صورت ارزی بسته بندی شده که حمل و نگهداری می شود، قبل از بسته بندی یا زدن تسمه باید مفتول ها و اندازه کافی فشرده شود همچنین مفتول به دو صورت سیاه و گالوانیزه یا همان مفتول سفید تولید می شود این تغییر نوع باعث متغییر شدن قیمت سیم مفتول می شود.
مفتول سیاه نوعی مفتول به اصطلاح پخته شده است که خصوصیات شیمیایی خود را حفظ کرده همچنین ماده اولیه مفتول گالوانیزه نیز به حساب می آید و در تولید توری مرغی، توری حصاری، سیم خاردار، توری مش، گابیون و توری پرسی کاربرد دارد همچنین می توان گفت به دلیل رنگ سیاهی که دارد به اسم مفتول سیاه می شناسند.
این مفتول مقاومت بالایی داشته، انعطاف پذیر در شرایط نامساعد آب و هوایی و بسیار مقاوم هستند از این رو در صنعت ساختمان سازی و صنایع دیگر کاربردهای مختلف می تواند داشته باشد.

فروش سیم مفتول تهران

یکی از پر مصرف ترین سیمها که در ساختمان سازی کاربرد بالایی دارد سیم مفتول می باشد که در جنسهای مختلفی همچون آهنی، روی، پلاتینی، فولادی و غیره در بازار وجود دارد.
یکی از بزرگترین کارخانه های سیم مفتول کشور در شهر تهران قرار دارد که از سال 63 کار خود را آغاز کرده و تا امروز در این صنعت پیشرفت بسیار چشم گیری را داشته است. همچنین در کنار سیم مفتول محصولاتی چون سیم جوش CO2، سیم جوش پودری و ورق های گالوانیزه را تولید و به دست مصرف کنندگان می رساند.

فروش سیم مفتول تهران

امروزه با گسترش حجم ساختمان سازی در کشور مصرف این محصول رو به فزونی بوده و طبق برآورد انجام شده در سال گذشته میزان تولید و فروش سیم مفتول تهران به نسبت سال های اخیر رشد بسیار چشم گیری داشته و با بررسی های صورت گرفته نیاز است که تولید این محصول تا 10 سال آینده به 3 برابر حال حاضر برسد.
اما در صورت عدم تحقق این مهم کشور مجبور به واردات بیش تر آن نسبت به گذشته شده که این مسئله باعث خروج بیش تر ارز از کشور می شود. بنابراین لازم است که تولید کنندگان تلاش خود را بیشتر از گذشته کرده و از نیروی انسانی بیشتری بهره جویند.
در حال حاضر 10 کارخانه در کشور فعالیت می کنند که تولید این سیم ها را بر عهده داشته و روز به روز بر کیفیت محصولات خود می افزایند و جای بسی تشکر از آن ها است که با وجود مسائل اقتصادی و نبود امکانات کافی در این زمینه در حال حرکت اند، ولی با حمایت مصرف کنندگان از آن ها و خرید محصولات داخلی می توان به آن ها در این زمینه کمک و یاری داد تا بیش از پیش پیشرفت نموده و به قله های موفقیت در تجارت برسند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا