رپورتاژ اگهی

شیر خشک بزرگسال آپتامیل

شیر خشک بزرگسال آپتامیل

شیرخشکها دارای برندهای متعددی هستند که یکی از مزیتهای شیر خشک خوب رنگ یکنواخت آن است که می بایست به رنگ سفید یا کرم روشن باشد.
حال این که شیر خشک ببلاک بهتره یا آپتامیل؟ باید گفت هر کدام دارای خواص گوناگونی می باشند و متناسب با ساختار بدنی کودک از سوی پزشک متخصص مورد استفاده قرار می گیرد.
شیرخشکهای با کیفیت بدون توده هستند که در واقع هر ذره پودر شیر از یک توده لاکتوز آمورف ساخته شده که دارای گلبولهای چربی و میسل کازئین می باشد.
لاکتوز حالت شیشه ای دارد و کریستالهای بزرگ لاکتوز ممکن است در پودر وجود داشته باشد.
شیر خشک بزرگسال آپتامیل
در سایت معتبر آراد برندینگ می توانید شیر خشک باکیفیت و با درصد چربی معین شده را با قیمت مناسب و ارزان ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.
هنگامی که پودر آب پنیر در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار گرفت ذرات کریستال لاکتوز با مواد دیگر به هم چسبانده می شوند که هر بلور به صورت تقریبی معادل 1 میکرو متر می باشد.
این پودرها متشکل از توده های جامد و نامنظم هستند که ساختاری کروی شکل دارند و در زمان بر خورد با شیر با غلتکهای داغ شکسته شده و توسط حلالها استخراج می شوند.
شیرهای خشک شده ظاهری متفاوت با پودرهای اسپری در میکروسکوپ دارند و در زمان حرارت رنگ آن تغییر شکل می دهد و به رنگ قهوه ای در می آید.

شیر خشک آپتامیل

امروزه عوامل مختلفی بر میزان رطوبت پودر تاثیر گذار است که به صورت خشک کردن در کوره القایی و یا به روش تقطیر تولوئن انجام می پذیرد.
شیر خشک آپتامیل یکی از شیر خشکهای بنام بوده که دارای کنترل فرآیند در زمان تولید قرار می گیرد.
شیر خشک آپتامیل
همانطور که می دانید چگالی یک پودر شیر خشک آپتامیل با روشهای متعددی قابل انجام است که به طور مثال هر ماده از ذره را یک چگالی می نامند.
وزن پودر شیر خشک بر میزان بسته بندی آن موثر است که چگالی حجمی هر پودر شیر خشک می تواند بر عوامل اقتصادی و تجاری تاثیرات بالایی داشته باشد.
در زمان به تولید رسیدن پودر شیر خشک با کاهش میانگین چگالی مواجه می شویم که می تواند تخلخل شیر خشک را نمایان سازد.
دمای پاستوریزه شده شیر گاو قبل از تبخیر با تغییر درجه دناتوره شدن همراه است و اگر این دما بالا باشد پروتئینهای آب پنیر که شبیه اسفنج هستند مسدود می شود.
در زمان کنسانتره شدن غلظت آن بسیار مهم بوده و به صورت دو مرحله ای خشک می شوند.
رطوبت پودر شیر ممکن است سبب تخریب پودر شود و به همین دلیل آبی که در کریستال لاکتوز متصل است گرفته نمی شود زیرا این رطوبت کم می تواند کیفیت شیر خشک را بالا ببرد و علاوه بر آن جنبه اقتصادی نیز داشته باشد.
هر شیر خشک می تواند تا 3 درصد رطوبت را در بر داشته باشد که بر کیفیت نگهداری آن موثر می باشد.
خشک کردن پودرها بر پایه ی چگالی ذرات ارزیابی می شود و با استانداردهای درجه بندی شده به تولید می رسد.
این مواد می بایست در بسته بندهای محکم و با کیفیت نگهداری شوند و بهتر است در مکانی خشک و خنک قرار گرفته شود.

کاربرد شیر خشک رژیمی

اسیدهای چرب موجود در شیر با توجه به تعداد زنجیره آن شناخته می گردد که تا کنون بیش از 400 نوع اسید چرب در ترکیب شیر شناخته شده است برای همین منظور از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.
کاربرد شیر خشک رژیمی
همچنین تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که ترکیبات چربی شیر خشک بزرگسال برای بسیاری از بیماریهای مزمن مفید می باشد.
درباره ویتامینهای شیر و ماست پرچرب گفته می شود که جزو مواد ضروری برای رشد انسان می باشد که بیشتر این ویتامینها به صورت محلول در چربی بوده مثل ویتامینهای آ، د، ای، کا که با ساختار و ترکیب با چربی عجین است و برای ایجاد روند متابولیسم زیستی حیاتی است که به صورت خلاصه به آن پرداخته می شود.
ویتامینهای گروه آ نقش بسیار حیاتی در تمایز سلولی، رشد و نمو و تولید مثل و بهبود بینایی ایفا می نماید.
ویتامین د محلول در چربی نیز برای حفاظت و استحکام بخشیدن به استخوانها و در روند هضم و جذب غذا و همچنین برای جذب کلسیم و فسفر از روده کارایی دارد.
ویتامین ای جزو ویتامینهای ترمیم کننده در بدن می باشد و برای بهبود زخم و بافتهای آسیب دیده و همچنین ایجاد بیماریهای خود ایمنی که سلولها و بافتها در معرض تخریب قرار می گیرند بسیار مفید می باشد.
ویتامین ای یک آنتی اکسیدان قوی است که سطح غشاهای سلولی و لیپو پروتئینها را در برابر رادیکالهای آزاد و اکسیداتیو آن حفظ می نماید.
ویتامین ای برای سلامت غشای سلولی و تحریک پاسخ ایمنی کمک کننده می باشد و همچنین برای لخته شدن خون در روند انعقاد سلولهای خونی بسیار مفید می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا