رپورتاژ اگهی

قیمت خرید شیلنگ آب خرطومی

قیمت خرید شیلنگ آب خرطومی

نام این محصول ریشه ای آلمانی دارد و تلفظ هر دو شکل آن یعنی شیلنگ یا شلنگ درست است در تعریف این لغت در زبان آلمانی این گونه آمده است که این محصول لوله ای جنسی لاستیکی و یا پلاستیکی دارد و برای جا به جایی مایعاتی نظیر آب از یک ظرف به ظرف دیگر و آب پاشی محل های مختلف استفاده می شود.
از دیگر تعاریف شیلنگ و یا شلنگ می توان گفت که این محصول توخالی است و به راحتی قابلیت انعطاف پذیری دارد و برای جا به جایی مواد مایع از آن استفاده می شود.
ممکن است در برخی موارد بشنوید که برخی افراد به شیلنگ لوله نیز بگویند اما شایان ذکر است که گفتن این کلمه نادرست است زیرا لوله ها محصولاتی استوانه ای شکل هستند که به هیچ وجه قابلیت انعطاف پذیری ندارند اما شیلنگ ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و دو سر آن ها دارای خروجی می باشد برای اشنایی با انواع مختلف این محصولات شما عزیزان می توانید به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.
قیمت خرید شیلنگ آب خرطومی
برای طراحی شیلنگ ها موارد مصرف آن ها نیز در نظر گرفته می شود و نسبت به کاربردهایی که دارند در انواع و جنس های بسیار متنوع تهیه و تولید می شوند.

خرید شیلنگ آب

با توجه به کاربرد زیاد شیلنگ آب، خرید و فروش شیلنگ های آب به صورت عمده و تکی در مراکز خرید موجود است و هر روز به تنوع شیلنگ ها افزوده میشود. در تولید شیلنگ ها از موادی مثل پلی اتیلن، پلی اورتان، پی وی سی و غیره استفاده میشود که هر کدام در کیفیت شیلنگ ها یک تاثیری دارند.
خرید شیلنگ آب
امروزه در تولید شیلنگ ها از نخ بین آن ها هم استفاده شده که در انعطاف پذیری و افزایش عمر شیلنگ ها بسیار موثر میباشد ضمن اینکه در هنگام خرید شیلنگ آب خوب و با طول عمر بالا باید به دو ویژگی مهم توجه نمایید که در زیر به آن اشاره میشود.
مقاومت در برابر خوردگی: شیلنگ های ساخته شده از پی وی سی مقاومت بالایی در برابر خوردگی و تغییرات دمایی داشته و استحکام خود را در این شرایط حفظ میکنند.
مقاومت در برابر سوختن: با توجه به این که شیلنگ ها از مواد پایه ی پلاستیکی تشکیل شدن، احتمال آتش گرفتن را دارند اما شیلنگ های پی وی سی نسبت به بقیه از خود مقاومت بیشتری نشان میدهند.
در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که در افزایش طول عمر شیلنگ ها بسیار دخیل هستند. همیشه در فصول سرد و گرم سال از قرار دادن شیلنگ ها در محیط بیرون خود داری نمایید و حتی الامکان در منزل از آن ها نگهداری کنید

قیمت شیلنگ آب خرطومی

با توجه به کیفیت و کاربرد شیلنگ های آب، این محصول قیمت گذاری میشود. در تولید شیلنگ ها عموما از لاستیک و پی وی سی استفاده شده تا طول عمر بیشتر و مقاومت بیشتری داشته باشند.

قیمت شیلنگ آب خرطومی
از دیگر نام های این شیلنگ، شیلنگ پمپی است و دلیل نام گذاری آن به این اسم به دلیل است که که کشاورزان برای انتقال آب از چاه ها و منابع آبی از نوع از شیلنگ ها استفاده می کنند و در واقع وظیفه اصلی این محصول که به آن نیز شناخته می شود انتقال آب از منابع به زمین های کشاورزی می باشد.

از دیگر انواع شیلنگ های آب که می توانند در باغبانی کمک حال یک باغبان باشند نوع خرطومی می باشد که این نوع از شیلنگ ها از جنس پی وی سی هستند و اگر به ظاهر آن ها نگاه کنید دارای عاج ها و برآمدگی هایی در خود هستند.

شیلنگ های خرطومی نیز دسته بنده های متفاوت دارند نظیر خرطومی زهکشی، خرطومی هواکشی، خرطومی استیل که این مدل ها در رنگ های همچون سبز، آبی و طوسی تولید و روانه بازار می شوند همچنین شما می توانید به مراجعه به سایت شرکت های فروشنده همکار مجموعه آراد برندینگ از قیمت شیلنگ آب خرطومی اطلاع یافته و آنها را با نمونه های مشابه مقایسه نمایید.
این مدل از شیلنگ ها بسیار قیمت مناسبی دارند و همچنین به دلیل وزن سبکی که دارند که به راحتی می توان آن ها را جا به جا کرد.
البته باید بگوییم که شیلنگ ها در حالت عادی نیز دارای لایه هایی هستند که این لایه های متفاوت خصوصیات منحصر به فردی به محصول می بخشند.
شیلنگ های آب می توانند تک لایه و یا دو سه لایه باشند که هر کدام از این لایه ها دارای کاربرد و ویژگی خاص خود هستند برخی از شیلنگ های تک لایه شفاف و یا کدر هستند لایه های شلینگ ها نسبت به کاربرد آن ها می تواند متفاوت باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا