رپورتاژ اگهی

با روزانه دو ساعت زمان میلیاردر شدم

با روزانه دو ساعت زمان میلیاردر شدم

برای ارزش‌دهی به کسب‌وکارِ خود، تنها به کسب درآمد و پول فکر نکنید، بلکه انتخاب مسیر درست برای کسب و کار بسیار مهم است.من با انتخاب عرصه تجارت برای کسب و کار خود توانستم در حوزه حبوبات و میوه جات حرفی برای گفتن داشته باشم.

طبع لوبیا چیتی

طبع لوبیا چیتی از گیاهان دولپه ای است، که نوع رومی آن نیزمعروف می باشد و ازمحبوبیت خاصی درمیان مردم ایران، ایتالیا، ترکیه و پرتغال برخورداراست.

شاید سوالی ذهنتان را درگیر کند، که آیا لوبیا چیتی سرده یا گرم؟ باید گفت، طبع لوبیا چیتی گرم و تر می باشد.

این لوبیا در مناطق سردسیر کشت و برداشت می شود و به دلیل مواد مغذی از جمله پروتئین فیبر، آهن و انواع ویتامین باعث شده تا مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرد.

اکثر آشپزان این محصول را در انواع غذاهای خود استفاده می کنند و می تواند طعم خیلی خوبی به غذا بدهد.

لوبیا چیتی انواع مختلفی دارد وهر کدام از آن ها دارای خواص بسیار زیادی برای بدن می باشد.

نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، برای استفاده از لوبیا چیتی از کیفیت و تازه بودن آن اطمینان کامل داشته باشیم.

زیرا حبوبات نامرغوب و بی کیفیت سبب کرم خوردگی در لوبیا می شود و بسیار خطرناک است.

طبع سیب

برایتان سوال پیش آمده که مگر طبع سیب تغییر پیدا می کند در پاسخ خواهیم گفت که بله تغییر پیدا خواهد کرد البته فقط انسان نه خوراک مان، انسان یک موجود زنده ای می باشد که سلول های آن مدام در حال جریان هستند منظور این است که بسیاری از آن ها در حال مرگ هستند و بسیاری از آن ها رو به رشد، اگر توجه داشته باشید حتی ظاهر انسان هم طی فرایند روزانه یا حتی ساعتی متغیر می باشد.

طبع انسان هم به این صورت می باشد و شما با تفکراتی که می کنید و غذا هایی که مصرف دارید طبع خود را هم مطابق آن ها تغییر می دید، مثلا اگر خوراک سردی داشته باشید طبع شما هم سرد خواهد شد بعد از مدتی و اگر اکثر غذاهای شما دارای طبع گرم باشند شما هم دارای طبع گرم خواهد شد.

که در این صورت به شما اصطلاحا می گویند که طبع شما گرم محیطی می باشد زیرا که ذاتا طبع شما سرد بوده است و با خوردن غذا های گرم و بر گرفته از محیط اطراف تان طبع تان عوض شده است، پس دو حالت داشتن طبع، اول طبع جبلی یا همان ذاتی می باشد و دوم طبع پیرامونی یا همان محیطی است.

طبع لیمو شیرین

از مرکباتی که پر مصرف می باشد و یک طعم دهنده عالی برای مواد غذایی و همچنین خواص و ارزش غذایی بالایی دارد،  می توان طبع لیمو شیرین را نام برد.

طبع این لیمو سرد می باشد و به دلیل همین طبع سرد و خواص فراوانی که دارد، مصرف آن برای گرم مزاج ها به خصوص در فصل گرم سال ضروری می باشد.

همان طور که گفته شد، با توجه به طبع سرد لیمو ترش مصرف آن به سرد مزاج ها توصیه نمی شود، زیرا باعث ضعف در سیستم عصبی، گرفتگی عضلات، سرفه، نفخ و درد مفاصل می شود.

از خواص لیمو ترش می توان به موارد زیر اشاره نمود : مصرف لیمو برای درمان تب بسیار موثر می باشد باعث می شود تا معده تقویت شود و کبد را پاکسازی می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا