رپورتاژ اگهی

رسیدن به هدف از طریق اثر مرکب دارن هاردی

رسیدن به هدف از طریق اثر مرکب دارن هاردی

اگر می خواهید به هدف خود برسید باید یک کار را در 21 روز پیوسته تکرار نمایید این اثر مرکب است.

حال فرق نمی کند اسم این اثر چه می باشد به هر حال باید همیشه در تلاش باشید و اگر خسته شده اید بهتر است به هدف و آرمان های خود فکر نمایید.

من نیز از زمانی در فروش خرما تلاش های پیوسته خود را بیشتر نموده ام بازدهی بیشتری داشته ام پس شما نیز دست از تلاش برندارید. در مورد خرما نیز بهتر است همیشه خود را بروز نگه دارید پس باید این متن را تا انتها بخوانید.

خرمای مجول

در این جستار در رابطه با خرید خرمای مجول و نیز فواید آن برای بدن انسان بحث و گفتگو می نماییم، در واقع خرمای مجول به دلیل داشتن خواص بسیار زیادی که دارد برای این انرژی بدن بسیار مفید بوده و یک منبع انرژی بخش برای بدن انسان برای فعالیتهای سخت کاری محسوب می‌شود.

چرا که این خرما و خرما شاهانی دارای مقادیر بسیار زیادی فروکتوز و نیز قند طبیعی بوده که برای بدن انسان ضرر ندارد و همچنین سرشار از کربوهیدرات می باشد که بسیار برای بدن انسان و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان مفید است.

در این مقاله در رابطه با فروش خرمای مجول بحث و گفتگو می نماییم، از دیگر مزایای که استفاده از خرمای مجول دارد تامین کلسیم بدن انسان می باشد. چرا که این خرما سرشار از کلسیم می باشد.

خرمای مجول

خرما مضافتی ممتاز

خرما مضافتی ممتاز به خاطر مواد مغذی و انواع ویتامین، یک خوراکی کامل از انرژی می باشد و پزشکان مصرف آن را به همگان توصیه کرده اند.

همچنین در طب اسلامی از این میوه به عنوان شفای هر درد نام برده می شود، که غذای محبوب پیامبر (ص) در وعده ی شام بوده است.

خرما انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها، دارای خواص و فواید بی شماری برای سلامتی انسان است. صادرات خرما مضافتی در بسیاری از کشور های عربی همچنین ایران انجام می شود و بسیاری از کشورهای اروپایی خواهان این محصول می باشند.

خرما سرشار از آنتی اکسیدان قوی است و بخاطر طبع گرم آن، تسکین دهنده ی بسیار از بیماری ها می باشد. تا کنون شش استان از کشور به تولید و کشت خرمای مضافتی پرداخته اند.

خرما مضافتی ممتاز

نهال خرما پیارم

از سالیان قدیم تا به امروز خرما جایگاه بالایی در سبد غذایی انسانهای خاور میانه داشته است کاشت نهال خرما پیارم نسبت به محدوده ای که می خواهد رشد کند متفاوت بوده و باید نوع درخت مشخص باشد تا با شرایط آب و هوایی همسو بوده و بهتر ثمر دهد.

در استان هرمزگان و بندرعباس کشت وسیعی از این محصول انجام می شود و درختان بسیاری برای استفاده مردمان خونگرم آن منطقه کاشته شده است.

نمونه ای از محصولات آنها خرما پیارم، خرما زاهدی، مرادسنگ، هلیله ای، خنیزی، شاهانی، کریته، خرمای زرک و کلک سرخ نام دارند.

این نوع خرماها به صورت کم آب بوده و تقریبا جزء میوه خشک می باشند اما از نظر قیمتی از نمونه های دیگر گرانتر هستند.

نهال خرما پیارم

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا