رپورتاژ اگهی

عکس | ماشین کمتر از ۴۰۰ میلیونی جدید چری، مخصوص شهرهای شلوغ مثل تهران!

[ad_1] به گزارش آنلاین بلاگ


چری اخیرا از یک هاچ بک برقی جدید با نام کیو کیو ووجی پرو پرده برداشت که با ابعاد کوچک خود برای شهرهای شلوغ گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این خودرو برقی از طراحی جمع‌وجور و قیمت ارزانی برخوردار است.
در نمای جلوی چری کیو کیو ووجی پرو چراغ‌های خشن و تیز به همراه دی‌لایت‌های عمودی به چشم می‌خورند. این خودرو به دلیل ماهیت الکتریکی بودن خود فاقد جلوپنجره سنتی بوده و به همین دلیل طراحان در بخش مرکزی سپر یک طرح به شکل جلوپنجره را برای این خودرو در نظر گرفتند.

طراحان با مشکی کردن آینه‌ها، سقف و ستون‌ها توانستند حالتی اسپرت را در این هاچ بک برقی به وجود آورند. ضمن این که این خودرو از رینگ‌های ۱۶ اینچی نیز بهره می‌برد. به طور کلی چری کیو کیو ووجی پرو دارای ۳۴۰۲ میلی‌متر طول، ۱۶۸۰ میلی‌متر عرض، ۱۵۵۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۱۶۰ میلی‌متر فاصله محوری است که چنین ابعادی آن را در ردیف هاچ بک‌های جمع‌وجور قرار می‌دهد.
طراحان برای کابین نیز یک نمایشگر بزرگ را در مرکز داشبورد نصب کردند که می‌توان با آن تمام تنظیمات خودرو را انجام داد. غربیلک فرمان در بخش بالا و پایین همانند محصولات جدید پژو از طرح کات بهره می‌برد و لبه‌های آن نیز با عناصری به رنگ نارنجی همانند بخش‌های بیرونی خودرو تزئین شده‌اند.
از امکانات ایمنی و رفاهی کیو کیو ووجی پرو می‌توان به صندلی راننده برقی به شکل آپشنال، تریم داخلی چرمی، شارژر بی‌سیم موبایل، سقف پانورامیک، دوربین ۳۶۰ با تصویر ۱۸۰ درجه‌ای نمای جلو و صفحه‌آمپر دیجیتالی اشاره کرد.
مشخصات فنی
مشتریان می‌توانند این هاچ بک الکتریکی را از لحاظ میزان قدرت موتور و برد حرکتی در دو تریم مختلف سفارش دهند. این خودرو در مدل پایه به باتری‌های ۵۵ کیلووات ساعتی مجهز شده که به ازای هر بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با ۳۰۱ اسب بخار را بپیماید. پیشرانه این نسخه می‌تواند قدرتی برابر با ۷۳ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. حداکثر سرعت این نسخه نیز ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

نسخه دوم کیو کیو ووجی پرو به باتری‌های ۷۰ کیلووات ساعتی مجهز شده که با هر بار شارژ برد حرکتی حدود ۴۰۸ کیلومتر را به همراه خواهد داشت. پیشرانه الکتریکی این نسخه می‌تواند قدرتی برابر با ۹۳ اسب بخار را تولید کند. حداکثر سرعت این نسخه نیز ۱۲۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. طراحان، پیشرانه الکتریکی این هاچ بک چینی را در هر دو نسخه در بخش عقب خودرو نصب کردند.
چری قصد دارد این هاچ بک برقی را تا پایان ماه اکتبر ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند. ضمن این که این خودرو در نسخه پایه با قیمت ۱۱ هزار و ۸۴۲ دلار و در نسخه فول نیز با قیمت ۱۵ هزار و ۸۶ دلار به فروش می‌رسد.
۵۸۵۸

[ad_2]
Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا