رپورتاژ اگهی

داستان ثروتمند شدن من با یک پیشنهاد جذاب شروع شد

داستان ثروتمند شدن من با یک پیشنهاد جذاب شروع شد

چند ماهی بود که به دنبال یک کسب و کار سودآور بودم تا برای خانواده ام زندگی مرفهی را فراهم کنم زمانی که با پیشنهاد یکی از دوستانم وارد عرصه تجهیزات پزشکی در زمینه گان جراحی شدم که در این راه ثروت فوق العاده زیادی را کسب کردم و به طور باور نکردنی سرنوشت خانواده ام را تغییر دادم و رفاه و آرامش را به آنها هدیه دادم، در ادامه می توانید با این حوزه بهتر آشنا شوید.

گان جراحی اسپان باند

همانطور که قبل تر گفتیم پارچه ها چون دارای الیاف تار و پود هستند احتمال انتقال بیماری ها و عفونت ها وجود دارد اما پارچه گان جراحی اسپان باند چون الیاف تار و پود ندارد احتمال انتقال بیماری‌ها و عفونت‌ها را کاهش می دهد، به همین دلیل است که از اسپان باند برای دوخت البسه بیمارستانی و گان جراح استفاده می شود. گان جراحی از مهمترین و پرکاربردترین البسه بیمارستانی می باشد و بسیار مناسب است که برای تهیه گان جراحی از تولیدی ها خرید نمایید. در ضمن با خرید از تولیدی ها هم از جنس و کیفیت کالا مطمئن می شوید و هم با قیمت مناسب تر محصول را خریداری می کنید. تولید گان یکی از شاخه‌های تولیدی البسه بیمارستانی می باشد. چون لباس های بیمارستانی انواع و مدل های متفاوت دارد.

گان جراحی اسپان باند

گان بیمار اتاق عمل

گان بیمار اتاق عمل از پارچه های تهیه می شود که خاصیت آب گریز دارند و اصطلاحاً ضد مایعات هستند و به طور کلی مایعات را به خود جذب نمی کند و این ویژگی کمک می کند همیشه تن و لباس بیمار خشک بماند. گان یکبار مصرف بیمار همان طور که از اسمش پیداست فقط و فقط یک بار مورد استفاده قرار می گیرد و با بسته بندی یکبار مصرف نیز تولید و به بازارها عرضه می شود. فواید گان یکبار مصرف امروزه به دلیل وجود بیماری های واگیر استفاده از البسه بیمارستانی یکبار مصرف و همچنین گان بیمار بیشتر از گذشته ها می باشد.

گان بیمار اتاق عمل

گان جراحی استریل

در تولید انواع گان جراحی استریل از رنگ های سبز و آبی استفاده می کنند؛ چرا که این رنگ ها به جراح کمک می کنند دید بهتری داشته باشد و راحت تر بتواند رنگ شریان های خونی و رنگ خون را تشخیص بدهد این شان ها در انواع یکبار مصرف یا چند بار مصرف تولید می شوند و بسته به اینکه قابلیت شست و شو داشته باشند یا خیر،در یکی از این دو گروه قرار می گیرند. پارچه های اسپان باند و اسپان لیس، برای تولید شان یکبار مصرف به کار می روند و هیچ گونه مقاومتی در برابر مواد شوینده و حتی آب ندارند در تولید شان های چند بار مصرف از پارچه هایی با جنس پنبه که البته بدون پرز هستند، بهره می گیرند چرا که در برابر شست و شو مقاومت مناسبی دارند.

گان جراحی استریل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا