رپورتاژ اگهی

در کمترین زمان ممکن با منسوجات به ثروت برسید

در کمترین زمان ممکن با منسوجات به ثروت برسید

 

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از انواع منسوجات که می تواند شما را ثروتمند کند، مطلع کنیم، از انواع منسوجات می توان به پارچه اشاره کرد، پارچه با توجه به کاربرد آن در سراسر جهان می تواند در مدت زمان کم شما را ثروتمند کند، برای درک این موضوع چند نوع پارچه که بسیار پر طرفدار است را بررسی میکنیم.

پارچه شمعی

عوامل ضد آب می توانند در طول فرآیند تولید به مواد بچسبند، ممکن است محصول نهایی “ضد آب” باشد. هنگام ایجاد بهترین کیسه های پارچه شمعی ضد آب جهان باید بهترین پارچه ها را پیدا می کردیم بیایید برخی از رایج ترین انواع پارچه های ضد آب که امروزه در گردش هستند را بررسی کنیم. رک تفاوت به شما ایده واضحی از چیستی پارچه ضد آب می دهد وقتی پارچه ای ضد آب باشد، تا حدی در برابر آب غیر قابل نفوذ است. توانایی آن در دفع آب با آزمایش میزان فشاری که می تواند قبل از شروع به تراوش آب تحمل کند، اندازه گیری می شود. اگر برای خرید انواع پارچه شمعی به فروشگاه ها و مراکز مربوطه مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که پارچه ها تنوع بسیار زیادی دارند.

پارچه شمعی

پارچه ملحفه ای

کارخانه های نساجی متعددی در زمینه تولید و چاپ انواع پارچه ملحفه ای در کشور وجود دارند. و انواع برندهای متفاوتی از تولیدات داخلی و خارجی در بازار وجود دارد.تولید کننده های پارچه ملحفه ای بر اساس سلایق مختلف و قدرت خرید مردم اقدام به تولید می کنند. پارچه ملحفه ایرانی به صورت عمده با طاقه های ۳۵ یا ۴۰ متر رول می شود. و به صورت عدلی به فروش می رسد. خرید پارچه ملحفه ای باکیفیت و ارزان از طریق سایت های فروشگاهی امکان پذیر می باشد. این مراکز پارچه ملحفه های مورد نظر شما مشتریان که دارای کیفیت بافت، ثبات رنگ و چاپ را در انواع طرح ها و مدل های روز به شما عرضه می نمایند. و لیست قیمت را در اختیار شما قرار می دهند.

پارچه ملحفه ای

پارچه لنین

کرباس پارچه ای با نخ ضخیم می باشد که بافت ساده ای دارد اما بسیار محکم بافته می شود و از دوام بالایی نیز برخوردار می باشد پارچه لنین به دلیل ضخامت بالایی که دارد تراکم پایینی نیز داشته و تراکم آن بین پنجاه تا صد بوده است اگر بخواهیم پارچه تراکم بیشتری داشته باشد و لطیفتر باشد دوام آن نیز کمتر می شود. امروزه برای تولید کرباس از پنبه استفاده می نمایند اما این دلیل نمی شود که در بعضی واقع از لنین و کنف استفاده نشود چون هر کدام طرفداران و خریداران خاص خود را دارد. برای این که پارچه لنین را در هر نوعی که می خواهید ارزان تر خریداری کنید، بهتر است که به مراکز پخش این پارچه ها مراجعه نمایید.

پارچه لنین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا