رپورتاژ اگهی

درآمدزایی عالی از پوشال کولر از ده تا سی میلیون

درآمدزایی عالی از پوشال کولر از ده تا سی میلیون

باید در این زمینه هدف مالی خودمان را مشخص کنیم و بدانیم کجا و به چه اندازه باید معامله کنیم و بابت این موارد ما ریسک و سود خود را باید در دست داشته باشیم و پوشال مناسب را در زمان درست خریداری کنیم.

پوشال کولر

دسترسی به این نوع محصول در بازار آسان و قیمت مناسبی هم دارد. پوشال کولر در شیراز و مشهد و دیگر شهرها به عنوان یک پوشال مناسب به فروش می رسد. کولرهای آبی برای تامین سرمایش محیط به روطوبت پوشال نیاز دارند، اما این رطوبت به مرور زمان باعث مشکلاتی مانند جمع شدن باکتریها، ویروسها، گرد و خاک و غیره می شوند که با استفاده از فن کولر وارد فضای خانه شده و خطرساز است.

از نظر سلامت و بهداشت رسیدگی به این نوع مشکلات مهم و ضروری است، پس همان طور که گفته شد بهترین کار ممکن این هست که سالی یک بار آنها را تعویض و یا با استفاده از محلول سانوسیل ماهی یک‌ بار آن را ضد عفونی کنید. استفاده از این محلول آسان است و‌ فقط کافیه مقداری از آن را داخل حوضچه کولر ریخته تا روی پوشالها پمپاژ کند. پس سعی کنید هر از گاهی به کولر خود سر بزنید و از وضعیت فعلی، پمپ آب کولر و پوشالهایش مطمعن شوید.

پوشال کولر

پوشال سلولزی کولر

در این سایت می خواهیم قیمت پوشال سلولزی کولر را با پوشالهای ریشه ای قدیمی بررسی کنیم، با پرس و جویی بسیار آسان پی خواهید برد که پوشالهای بی کیفیت باید سالانه تعویض بشوند ولی پوشال کولر سلولزی اینچنین نیستند و باید هوشمندانه این کار انجام گیرد، شما می بینید که پوشالهای سلولزی را می توان مدتها از آن استفاده نمود و این پوشالها دارای انواع بافتهای نامنظم می باشد که دلیل ساخت این پوشال سلولزی کولر این می باشد که جریان هوا به خوبی وارد فضای کولر بشود. کولر با وجود پروانه این هوا را به داخل خانه هدایت می کند، بافتهای ریز اما بسیار مهندسی شده این پوشالها بسیار در جریان هوا تاثیر گذار می باشد البته ناگفته نماند که خود جنس پوشال سلولزی هم به شکلی می باشد که میزان  رطوبت زیادی را به خود جذب می نماید

پوشال سلولزی کولر

پوشال کولر 3500

اگر به دنبال پدهایی برای کولرهایتان می گردید که جایگزین پد های کولر قدیمی شود به خوبی بتواند سرما را به به خانه شما منتقل کند بهترین انتخاب ممکن استفاده از پد سلولزی گلخانه است زیرا اب را بهتر در خود نگه می دارند و کیفیت ساخت بسیار بالاتری دارند.

باید توجه کرد که تعویض پدهای پوشال کولر3500  به راحتی بسیار زیادی انجام می گیرد و تفاوتی با پدهای دیگر ندارد. برای تعویض این پدها ابتدا درهای کولر ابی را باز کرده و سپس دریچه های کولر را به به سمت بالا می کشیم و انها را از کولر جدا کنید.

بعد فنرهای نگه دارنده پوشال را باز می کنیم و سپس تعویض می کنیم و سپس به شکل قبل در جای خود قرار می دهیم البته بهتر است قبل از این کار حتما دریچه ها را بشوریم زیرا دریچه ها هم معمولا از دست رسوب اب در امان نیستند ، پس از قرار دادن پدها دریچه ر ا در جای خود قرار دهید.

پوشال کولر 3500

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا