رپورتاژ اگهی

پارچه ای که ثروت و شانس زیای را برایم به همراه داشت!

پارچه ای که ثروت و شانس زیای را برایم به همراه داشت!

شما برای پولدار شدن و رسیدن به موفقیت باید عاشق کارتان باشید، اگر بیش از حد به کارتان و هدفتان علاقه نداشته و روی آن ها تمرکز نداشته باشید مسیر شما برای موفقیت و پولدار شدن بسیار طولانی و شاید هم بی پایان خواهد بود. من با ورود به حوزه انواع منسوجات توانستم سود زیادی را به دست بیاورم و موفقیت های چشمگیری را در این زمینه کسب کردم، در ادامه با این حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید.

 پارچه بابوس دونخ

با انواع متنوع پارچه پابوس دونخ جذاب مخصوصا در نوع گلدوزی شده می تواند شیک تربن مانتو شلوار تابستانه را بدوزید، در ادامه با ما همراه باشید.

پارچه بابوس یکی از بهترین نوع برندهای سرشناس بوده که همه روزه تحت سفارشهای عمده و حجیم از سمتهای مختلف کشور ایران و نیز بسیاری از کشورهای خارجی قرار می گیرد.

شاید شما هر روزه به این محصول احساس نیاز داشته باشید زیرا پارچه بابوس طرح دار برای مانتوهای ایست دار خنک و عبایی، مانتو خفاشی تابستانی، لباس راحتی، مانتو شلوار های خنک، روکش کردن انواع تشک، بالشت، مبلمان، دوخت شومیز، دوخت لباس مردانه، دامن پیله دار، مانتو نازک، بکار برده می شود و ساده تر بخواهیم بگوییم بدون داشتن پارچه بابوس زندگی کردن بسیار سخت و دشوار است.

پارچه بابوس خنک یکی از بهترین و مارک ترین پارچه های ایرانی و خارجی است که قدمتی جدید دارد و با افتخار برای مردم خریداری می شود.

پارچه ساتن نخ

معمولا برای دوختن لباسهای مدرن و فانتزی از پارچه ساتن نخ استفاده می شود که این پارچه انواع مختلفی را شامل می شود.

همانطور که گفتیم ساتن انواع مختلفی دارد که می توانیم به نوع ساتن آنتیک، ساتن بارونت، پارچه ساتن شارموز، دوشس و غیره که در ادامه مطلب درمورد این نوع پارچه های ساتن و ویژگی های آن خواهیم پرداخت، اشاره کرد.

پارچه ساتن بارونت: این نوع ساتن از نخها و تار و پودهایی از جنس ریون تولید شده است که از ویژگیهای پارچه ساتن بارونت براق بودن آن را می توان بیان کرد و همچنین ممکن است این پارچه از ابریشمهای مصنوعی نیز تهیه و تولید گردد.

پارچه ساتن شارموز: رویه ی این نوع پارچه ساتن از نوعی ساتن سنتی قدیمی تولید شده است که رویه پارچه و زیری آن بسیار ساده و براق است.

چه ساتن آنتیک: برای تولید این نوع پارچه ساتن از تاب دادن پودهای نخ به صورت چهار مهر و هشت مهر بافته می شود.

پارچه ساتن شارموز در کشور فرانسه به نام پارچه ای افسانه ای و افسونگر شناخته می شود که از ویژگیهای این نوع ساتن می توان به نرم و سبک بودن آن اشاره کرد.

 پارچه تریکو کشی

امروزه خرید پارچه تریکو کشی با استقبال بسیار زیادی همراه بوده و خرید اینترنتی پارچه تریکو با بهترین قیمت و کیفیت، به عنوان یک نیاز هم میهنان مطرح است.

پارچه های تریکو به گونه خاصی از پارچه گفته می شود که یک طرف آن دارای طرحی صاف و سوی دیگر دارای طرحی بافت گونه بوده و از این جهت بسیار نرم و نیز محکم طراحی و تولید می شوند.

این نوع پارچه در حال حاضر در تولید طیف گسترده ای از البسه نظیر دامن، شلوار، پیراهن، ژاکت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل کیفیت و راحتی بالای پارچه های تریکو و تولید انواع لباس های مد برای بزرگسالان و حتی لباس کودکان، سفارش خرید این نوع پارچه، به طور کلی بسیار زیاد و قابل توجه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا