رپورتاژ اگهی

راهی که مرا به ثروت رساند

راهی که مرا به ثروت رساند

جدال برای رسیدن به ثروت بیشتر در همه کشورها وجود دارد، عده ای راه آنرا دانسته و عده ای نیز به دنبال کشف آن هستند، هزاران نویسنده در مورد ثروت آفرینی و کسب درآمد بالا کتابهایی را نوشته اند و خیلی از ما برای رسیدن به موفقیت و درآمد بیشتر بارها آنها را مطالعه کردیم، اما بازهم به ثروت نرسیدیم.

سرعت گیر پلاستیکی

کارشناسان ایرانی، برای کاهش خسارات رانندگی مشغول به ساخت انواع سرعت گیر پلاستیکی شده اند و با توجه به انواع مختلفی که این سرعت گیر ها دارند، برای مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

جهان در حال گسترش است و روزانه عده ای به دنیا می آیند و عده ای نیز از این دنیا کوچ کرده و به جهان باقی می روند.

سرعت گیر پلاستیکی

مبل کلاسیک خورشیدی

یکی از اجناس تزئینی و مدرن امروزی که یک کالای بسیار لوکس محسوب می شود، مبل کلاسیک خورشیدی  و نام دارد که امروزه تقریبا در تمامی خانه ها یافت می شود و در طرحهای کلاسیک خورشیدی، تاج دار یا بدون تاج، پشت حصیری یا معمولی تقسیم می شود.

حقیقت این است که فراوانی و وفور نعمتهای جهان هستی بیشمار است، اما اگر تو به آن نرسیدی، برای این است که راه رسیدن به آن را نمی دانی و این شروع ماجراست.

مبل کلاسیک خورشیدی

لوله پلیکا برق

همانطور که از نام  لوله پلیکا برق مشخص است محلی برای گذر کابل های برق می باشد که در نقشه ابتدایی ساختمان محل عبور آنها مشخص گردیده است و در مرحله ساخت لوله ها در درون دیوار ها و کف ساختمان قرار گرفته و تمامی کابل ها توسط فنر درون آن ها قرار داده می شوند.

لوله پلیکا برق

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا