رپورتاژ اگهی

درآمدی که اکنون دارم را مدیون کار در زمینه سرکه هستم

درآمدی که اکنون دارم را مدیون کار در زمینه سرکه هستم

هیچ کسی شانسی پولدار نشده، و البته هیچ کس هم به دلیل بدشانسی دارایی خود را از دست نداده است! پول به وسیله کار سخت و همراه با خلاقیت و تیزهوشی به دست می آید.

امروزه بستر اینترنت پر رونق ترین فضا برای انواع کسب و کار ها از جمله سرکه می باشد. شما هم میتوانید با تهیه یک وب سایت کسب کار خود را آغاز نمایید.

سرکه سیب

کشف سرکه سیب یکی از حادثه هایی خوشحال کننده ای بود که مستقلا در نقاط مختلف دنیا اتفاق افتاد و تاریخچه سرکه سیب دقیقا مشخص نیست.

ظاهرا کوزه ای حاوی آبجو بدون درب برای مدت طولانی رها شده بود و یکی از بهترین طمعها در آشپزی بوجود آمد قدمت تاریخ سرکه سیب حداقل به 8000 سال بر می گردد.

ظروف با آثار سرکه سیب مربوط به 6000 سال قبل از میلاد مسیح در مصر و چین یافت شده است که ظاهرا برای چاشنی غذاها نیز از آنها استفاده می کردند.

دقیقا مشخص نیست سرکه سیب اولین بار در کجا کشف شده است ولی مشخصا از 400 سال قبل از میلاد مسیح این بقراط بوده است که برای اولین بار از سرکه سفید برای درمان بیمارهایش استفاده می کرده است و آن را برای آنها تجویز می کرد.

چندین سال است که از سرکه سیب به عنوان درمان بیماریها استفاده می شود در سال 1958 دکتر دارویس کتابی در خصوص اثرات سرکه سیب بر دمان انواع بیماریها منتشر کرد و مورد استقبال قرار گرفت.

سرکه سیب

سرکه انگور

بر اساس گفته های دانشمندان کبد چرب با افزایش وزن و دیابت رابطه مستقیم دارد، به همین سبب سرکه انگور که باعث کاهش چربی و از دست دادن وزن می شود و اثرات مفیدی بر دیابت دارد، می تواند برای درمان کبد چرب نیز به عنوان یک داروی طبیعی و موثر استفاده شود.

کبد چرب در جریان مقاومت بدن به انسولین یک عامل مهم است و همچنین به دیابت و افزایش چربی بدن و افزایش وزن بسیار موثر است، سرکه انگور که دارای خاصیت ضد چربی است می تواند از تجمع چربی در بدن و حتی در کبد نیز جلوگیری کرده و روند مبتلا شدن به کبد چرب را معکوس بکند.

با توجه به نتایج به دست رسیده توسط پژوهشگران وقتی کبد شما سالم است عملکرد بدن وحتی مغز شما نیز به بهترین سطح ممکن می رسد و شما هم از لحاظ روحی و احساسی و هم از لحاظ فیزیکی، احساس سر زنده بودن و نشاط خواهید کرد.

سرکه انگور

سرکه خرما

در زمانهای گذشته تنها از انگور سرکه و شیره درست می کردند ولی امروزه انواع مختلفی از سرکه موجود می باشد که یکی از سرکه ها سرکه خرما است که در این قسمت طرز تهیه ی مرحله به مرحله این سرکه در منزل را به شما آموزش خواهیم داد.

برای تهیه ی سرکه خرما بعد از بیرون آوردن هسته خرما آن را با استفاده از چرخ گوشت چرخ کرده و سپس خرمای چرخ شده را درون ظرفی که فلزی نباشد بریزید و پس از آن سرکه و نمک و آب جوشیده و خمیر را با خرمای چرخ شده مخلوط کنید و درب ظرف را بسته و آن را بین 25 تا 50 روز در مکانی گرم و تاریک نگهداری کنید.

این را هم بدانید که زمان نگهداری سرکه به دمای محیط وابسته است باید بدانید که هر هفت روز یک بار باید درب ظرف سرکه را باز کنید و مواد داخل ظرف را با هم مخلوط کنید.

سرکه خرما

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا