رپورتاژ اگهی

در صنعت کولر از خود آن سودمندتر پوشال است

در صنعت کولر از خود آن سودمندتر پوشال است

در این صنعت از کولر سودمند تر خود پوشال آن است که هر بار سالیانه باید حتما تعویض شود و باید برای هرسال هزینه ای برای آن درنظر گرفت و با گذر زمان هزینه آن بالاتر میرود.

پوشال کولر 3500

قطعات فرسوده داخل کولر را هم در فصب بهار و یا نهایت در اوایل تابستان تعویض کنید تا در فصل تابستان و گرمای شدید به مشکلی برخورد نکنید از قطعاتی که باید در این فصل بررسی شوند می توان به پد کولر و موتور کولر نام برد که در صورتی که کارایی شان کاهش پیدا کند و باعث مشکل در فصل گرما می شود.

توجه کنیم تمیز کردن مداوم این نوع کولر است تا پوشال کولر3500  و موتور کولر عمر بالاتری داشته باشند اما یک سوال مهم در تمیز کردن این کولرها این است که چگونه پوشال کولر را تمیز کنیم ؟ یا این که روش صحیح تمیز کردن پوشال و بخشهای مختلف کولر چگونه است؟

و پوشالهای نو کولر را ببندید و برزنتهای کولر را کنترل کنید تا کولری به خوبی کولر تازه خریداری شده برای شما کار کند. البته حتما در زمان تمیز کردن به قطع بودن برق کولر توجه کنیدو به خاموش بودن کولر اطمینان نکنید زیرا باعث برق گرفتگیهای بسیار بدی می شود و به دلیل رسانا بودن آب بسیار ممکن است با کوچکنید روزنه و لختی سیم باعث برق گرفتگی شود.

پوشال کولر 3500

پوشال سلولزی کولر

اگر شما بخواهید که با آزمایش به ماهیت این موضوع پی ببرید خواهید توانست که یک صفحه از پوشال را بر روی زمین قرار داده و آن را خیس بنمایید خواهید دید که به صورت خیس شده و آبی از آن بر روی زمین نمی ریزد به این منظور که جذب بالایی دارد و وقتی جریان آب را قطع می نمایید فورا خشک می شود که این نشان دهنده کیفیت محصول می باشد. ناگفته نماند که مدلهای دیگری از پوشالهای سلولزی می باشد که به آن پوشال سلولزی کولر مدل کندو می گویند دلیل این نامگذاری را می توان به این صورت دانست که سوراخهایی در پوشال موجود می باشد که 8 ضلعی می باشد و مانند سوراخهای کندوی عسل سبلان می باشد.

پوشالهای سلولزی دارای چند نوع می باشند به این صورت که مرسوم ترین و بیشترین پوشالها، پوشالهای موجدار می باشد که جریان آب بیشتری را وارد خود می گردانند.

پوشال سلولزی کولر

پوشال کولر

چوب این درختان قادر به جذب مقادیر بسیاری آب است و به همین دلیل اغلب از آنها استفاده می کنند.

یکی از بدیها و عیب این نوع پوشالها این است که عمر کوتاهی دارا اند که به دلیل مواجه و برخورد زیاد با آب باعث فرسودگی و افتادگی، این مشکلات باعث کاهش راندمان کولرها می شود.

سیستم تهویه وخنک کننده پوشال کولر های آبی بسیار ساده و یا به گونه ایی می توان گفت پیچیده نیست. از نظر سلامت و بهداشت رسیدگی به این نوع مشکلات مهم و ضروری است، پس همان طور که گفته شد بهترین کار ممکن این هست که سالی یک بار آنها را تعویض و یا با استفاده از محلول سانوسیل ماهی یک‌ بار آن را ضد عفونی کنید.

استفاده از این محلول آسان است و‌ فقط کافیه مقداری از آن را داخل حوضچه کولر ریخته تا روی پوشالها پمپاژ کند. پس سعی کنید هر از گاهی به کولر خود سر بزنید و از وضعیت فعلی، پمپ آب کولر و پوشالهایش مطمئن شوید.

پوشال کولر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا