رپورتاژ اگهی

لیمو معجزه گر ثروت را چاشنی زندگی ام کرد!

لیمو معجزه گر ثروت را چاشنی زندگی ام کرد!

برای پولدار شدن نیازمند ترفندها و پیش نیازهایی هستیم که هر فردی با عمل کردن به این نکات قطعا موفقیت را تجربه خواهد کرد. همه ما دوست داریم ثروتمند شویم و برای این خواسته تمامی تلاشمان را خواهیم کرد. من با آشنا شدن با یک حوزه پر سود همچون انواع لیمو ترش، توانستم درآمدم را بیشتر کنم و این لیمو معجزه ای را در زندگی ام رقم زد، در ادامه با این لیموها بیشتر آشنا شوید.

لیمو ترش

در بازار مرکبات لیموترش جهرم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ارقام مختلف آن با درجه بندیهای مختلف و قیمت لیمو ترش متفاوتی به فروش می‌رسند.

لیموترش یکی از پرطرفدار ترین مرکبات در دنیا است که به علت ارزش غذایی زیادی که دارد، افراد بسیاری به دنبال خریدن آن می باشند، ایران یکی از 11 کشور اول در تولید لیموترش در جهان است.

فصل سرما شرایط برای ابتلا به بیماری ویروسی و عفونی بیشتر از فصول دیگر ایجاد می‌شود بنابراین اگر بتوان به طریقی سیستم دفاعی بدن را ارتقا داد.

ابتلا به این بیماری ها را بسیار می‌توان کنترل و پیشگیری کرد خوشبختانه هم زنجبیل و هم لیموترش به دلیل بهره‌ مندی از آنتی‌ اکسیدانهای فراوان می توانند در تقویت سیستم دفاعی بدن بسیار مؤثر باشند.

لیمو ترش

لیمو ترش جهرم

فروش لیمو ترش صادراتی جهرم در ایران بازار پر رونقی دارد، این میوه ترش مزه رنگی زرد و گاهی سبز دارد، همچنین قیمت لیمو ترش جهرم به صورت عمده نیز بسیار مقرون به صرفه است.

لیمو ترش جزو مرکبات با ارزشی محسوب می شود، چون می توان از تمام قسمت های میوه مانند پالپ و آب آن استفاده کرد، این میوه بومی آسیا می باشد.

شهرستان جهرم به دلیل داشتن پتانسیل بالا در کشت لیمو ترش به قطب تولید لیمو ترش تبدیل شده است، در سال مقادیر بسیار زیادی از انواع لیمو به خصوص لیموی آبدار در جهرم تولید می شود.

محصول تولید شده در جهرم، کیفیت بسیار خوبی دارد، به همین علت است که همواره سهم بسیار زیادی از لیموی جهرم به کشور های همسایه صادر می گردد.

لیمو ترش جهرم

لیمو ترش گلخانه ای

امروزه با توجه به تولید زیاد این محصول، قیمت لیمو ترش گلخانه ای بسیار مناسب می باشد، این لیمو ترش به محصولات پخته شده، سس، سالاد و نوشیدنی ها و دسرها اضافه شده و مزه ی آن را تغییر می دهد.

همچنین منبع بسیار خوبی از ویتامین هاست یک گرم لیمو ترش اصفهان می تواند بیش از 30میلی گرم منبع قابل اعتماد ویتامین سی را ارائه می دهد.

خواص لیمو ترش برای اکثر ما بصورت کامل شفاف سازی نشده است، ویتامین سی برای سلامتی ضروری است و کمبود آن می تواند منجر به مشکلات بهداشتی می شود.

کاشفان اولیه این موضوع رامی دانستند و برای جلوگیری از شیوع بیماری لیمو را برروی سفرهای طولانی شان می گرفتند، وضعیتی که در میان ملوانان رایج بوده است.

لیمو ترش گلخانه ای

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا