رپورتاژ اگهی

سبد درب دار حصیری خوزستان

سبد درب دار حصیری خوزستان

امروزه مهم ترین مولفه در خرید یک کالایی قیمت آن کالا است چرا که هر چه هزینه های مصرفی برای خریداران کم تر باشد تمایل بیشتری نیز برای خرید دارند بنابراین تولیدکنندگان باید به این نکته توجه کنند و تا حد امکان هزینه های تولیدی را کمتر در نظر بگیرند و سبد میوه پلاستیکی در دار نیز از این مستثنی نیست زیرا مردم دوست دارند سبدهای باکیفیت را با مناسب ترین قیمت ها خریداری کنند.

سبد درب دار حصیری خوزستان

در روش غیرحضوری خرید، شما با وارد شدن به سایت آراد برندینگ می توانید همزمان از چندین نوع سبد دیدن کنید و قیمت ها را مقایسه کنید و مهمتر از همه اینکه در برابر سبدهایی که می خرید ضمانت نامه نیز از سایت ما تحویل بگیرید چرا که با این کار شما از کیفیت محصولات مطمئن می شوید.
سبد میوه های در دار معمولا بهترین گزینه برای نگهداری میوه ها در خانه هستند و با داشتن این سبدها دیگر نیاز نیست میوه ها را در بیرون یخچال نگهداری کنیم یا آنها را روز هم بریزیم تا له شوند و خوبی این سبدها این است که می شود روی در آنها نیز چیز دیگری قرار دهیم تا فضای زیادی از یخچال را نگیریم.

سبد درب دار حصیری

یکی از اصلی ترین عواملی که باعث شده تقاضا برای خرید سبد میوه پلاستیکی در دار افزایش یابد قیمت مناسب آن در مقابل کیفیت بالا است چرا که کیفیت و قیمت دو عواملی هستند که اگر در هر کالایی به بهترین نحو باشند آن کالا خیلی سریع به فروش می رسد پس تولید کنندگان سبدهای میوه باید از بهترین و درجه یک ترین مواد برای تولید سبد پلاستیکی استفاده کنند و همچنین سعی کنند این سبدها را با قیمت هایی مناسب به دست مشتری برسانند تا هم فروششان بالا رود و هم تقاضای مردم بیشتر شود.

سبد درب دار حصیری

مهمترین عاملی که در موقع خرید سبد درب دار حصیری باید به آن توجه کنیم قیمت سبدها است چرا که امروزه انواع سبدهای میوه در بازار تولید می شود که هر کدام دارای ویژگی خاصی است.
کیفیت یک کالا عامل اساسی در تعیین قیمت یک کالا است و اگر شما خواستید سبد میوه ای بخرید که قیمت بالایی داشت حتما از کیفیت بالای آن مطمئن شوید البته باید توجه کنید که یک کالای باکیفیت نه خیلی گران است که کسی نتواند آن را بخرد و نه خیلی ارزان است که اصلا قابل مصرف نباشد.
سبدهای میوه معمولا در سایزهای مختلف تولید می شوند مثل سبد میوه کوچک یا سبد میوه بزرگ که هر چه اندازه و سایز سبدها بزرگ تر باشد قاعدتا قیمت آنها نیز افزایش می یابد چرا که در تولید آن از مواد بیشتری استفاده کرده اند.

سبد حصیری خوزستان

امروزه نیز از برگ درختان خرما، ساقه ی انگور و ترکه حصیر بافی را انجام می‌ دهند و یکی از قدیمی ترین و کهن ترین صنایع دستی خوزستان به شمار می آید حصیرهایی که از قبل بافته شده اند را باید طی دو مرحله به خیسانند تا در هنگام بافت و یا دوخته شدن تار و پودشان به‌ خوبی در همدیگر قرار گیرد و سوزن جوالدوز و بندهای پلاستیکی نیز در بین آنها به کار می رود تا صفحات را به یکدیگر متصل کند.

سبد حصیری خوزستان

یکی از کارهای دستی زنانه جنوبی، بافت سبد حصیری خوزستان است که در کنار دامپروری و کشاورزی و سایر کارها این را نیز انجام می دهند زنان جنوبی از سخت کوش ترین و پر تلاش ترین افرادی می باشند که توانسته اند این هنر را زنده نگه دارند و بسیار ظریف و زیبا این کار را انجام می دهند.
حصیرها از نظر ساختار به دو دسته مسطح و حجمی تقسیم می شوند و مسطحها به صورت یکنواخت می باشند مانند سفره و حجمیها دارای حجم اند و انواع مختلف درب دار یا بدون درب را دارند و همچنین انواع مختلفی از جمله زنبیل، کلاه و غیره را شامل می شوند.
از قدیمی ترین انواع بافتها می توان به بافت بوریا اشاره کرد که از آن برای ساخت زیر انداز از نی و گیاهانی مانند آن استفاده می کردند در هر منطقه که برگ درخت نخل، ترکه، نی ،ساقه گندم و غیره وجود داشته باشد می‌توانید نشانه هایی از حصیر بافی و سبد بافی را در آن مکان رویت کنید، این صنایع دستی بسیار متناسب با آداب و رسوم و سنتها و یک منطقه می باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا