رپورتاژ اگهی

هوش مالی ام سبب رسیدن به درآمد میلیاردی شد

هوش مالی ام سبب رسیدن به درآمد میلیاردی شد

در واقع باید بگوییم که هوش مالی می تواند اکتسابی باشد و با مطالعه و کسب تجربه به دست آید و من توانستم از طریق این مهارت درآمد خود را چند برابر کرده و به موفقیت دست پیدا کنم و در ادامه یکی از تکنیک های موثر در موفقیت و دو حوزه پولساز را به شما معرفی خواهم کرد.

وزن بلوک سقفی

افراد قبل از محاسبه وزن بلوک سقفی سیمانی بایستی نوع بلوکی را می خواهند استفاده کنند مشخص کنند چرا که استانداردهای آن ها با یکدیگر متفاوت است.در این قسمت از مقاله مشخصات بلوک سقفی سفالی را بررسی می کنیم. این بلوک ها در ابعاد مختلف تولید می شوند و وزن ان ها تقریبا 3 تا 10 کیلو گرم است.

مشخصات یک بلوک سقفی سفالی این است که صدای زنگداری دارد و این صدا توپری و تاب زیاد ان را نشان میدهد کیفیت و ابعاد مناسب، قیمت مناسب، عایق حرارتی و ضد اتش سوزی و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی از جمله مزیت های این بلوک محسوب می شوند. این بلوک معایبی نیز دارد که وزن زیاد، شکستگی در زمان حمل و نقل، سرعت کم از جمله ان ها می باشند.

مبل سبز

استفاده از فوم سرد در تولید تشک، مبل سبز سلطنتی درباری باعث می شود تا شکل ظاهری آن با گذشت زمان زیاد تغییر نکند و ظاهر خود را از دست ندهد همانطور که در بالا گفته شد استفاده از فوم در این مدل مبلها بیشتر توصیه می شود مخصوصا اگر از مدل دوبل استفاده نمایید کیفیت و دوام آن دو چندان خواهد شد.

به طور کلی هرچه از مواد اولیه با کیفیت تری در تولید این محصول استفاده شود؛ کیفیت کار و تنوع مدلها بالاتر خواهد بود. می خواهم کمی در مورد قیمت برایتان توضیح دهم که هرچه ظریف کاری و ریزه کاری مبلهای سلطنتی و مبل راحتی جدید بیشتر باشد و از متریال با کیفیت تری استفاده شده باشد قیمت آن بالطبع گران تر خواهد بود. وقتی می خواهید مبل سلطنتی برای خود خریداری نمایید لازم است حتما به ظرافت و تمیزی آن و قرینه بودنش دقت زیادی کنید همچنین دقت کنید رنگ استفاده شده در آن با کیفیت باشد زیرا عامل دیگری که به دوام آن کمک می کند رنگ آن می باشد.

متن تشکر

اگر مشتری شما فردی باشد که برای چندین بار متعدد از شما خرید کرده باشد، در این راستا شما توانسته اید با فرستادن یک متن تشکر خاص، موفقیت بسیار خوبی را به دست آورید و اصطلاحاً از مشتریان پروپا قرص شما به حساب می آید. بنابراین شما می توانید از پیام های تخفیف و غیره نیز استفاده کنید.

این جمله ها می توانند متفاوت باشند، در واقع شما می توانید علاوه بر اینکه جملات یکسان و تکراری را برای مشتری های ثابت خود ارسال می کنید می توانید این پیام ها را نیز متفاوت کنید به طوری که در راستای خرید مشتری از او تشکر کنید و طرح های تخفیف و یا حتی اجناس جدید را برای او پیامک کنید تا به این واسطه او متوجه این مسئله شود که شما اجناس خوب و با کیفیت خود را به او معرفی می کنید و اصطلاحاً هوای مشتری خود را دارید. این مسئله نیز می تواند یکی از فوت و فن های کسب درآمد و جذب مشتری به حساب بیاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا