رپورتاژ اگهی

پولی که از منابع مختلف وارد زندگی من شد

پولی که از منابع مختلف وارد زندگی من شد

من در گذشته روی محصولات مختلفی کار می کردم و ثروتمند شده بودم اما یک روز تصمیم گرفتم درگیری فکری خود را کم تر کنم و روی محصولی که علاقه دارم کار کنم و بعد از وارد شدن به حوزه پکیج ثروت از منابع مختلف وارد زندگی من شد در ادامه با انواع پکیج آشنا شوید.

پکیج خورشیدی

در ادامه مطالب با پکیج خورشیدی و خرید قطعات آنها آشنا شده اید و تصمیم به تهیه و خرید این تجهیزات برای منزل خود گرفته اید لازم است تا نکات وعواملی را قبل از تهیه این سیستمها در نظر بگیرید که باعث داشتن خریدی موفق برای شما می شود.

فن دار یا بدون فن بودن پکیجهای دیواری: اگر منزل یا تجهیزات ساختمانی که در آن سکونت می کنید طول عموی دودکش آن بیش از 3 متر می باشد که به طور معمول در طبقات آخر ساختمان مهم بیشتر امکان پذیر است پکیجهای دیواری فن دار مناسب شما خواهد بود حتی در حالتی که قصد نصب و قرار دادن پکیج را به خارج و بیرون از واحد یا ساختمان تان دارید و واحد شما نیز متراژ آن کمتر از 60 متر می باشد لازم است تا از پکیجهای فن دار استفاده نمایید.

ظرفیت گرمایش پکیج دیواری: منظور از ظرفیت گرمایش در واقع توان قابل اجرا و بالفعل سیستم شما در تولید آب گرم می باشد که برای این منظور لازم است تا شما ابتدا آب و هوای منطقه ای خود را ابتدا تعیین نموده و سپس به محاسبه و اندازه گیری متراژ ساختمان تا بپردازید تا بتوانید نمونه مناسب این تجهیزات را برای خود فراهم و تهیه نمایید.

پکیج خورشیدی

پکیج ال جی

اگر به دقت به رفتار عموم مردم توجه نمایید متوجه خواهید شد که تمایل به خرید پکیج ال جی و قطعات آنها با اقبال خاصی روبرو شده به نحوی که فروش این تجهیزات با قدرت و البته صلابت بیشتری از سوی مصرف کنندگان دنبال می شود اما علت این محبوبیت در چه چیزی است و چه عاملی موجب این امر شده است.

پاسخ این سوال در عین سادگی اما می تواند پیچیده باشد چرا که تولید کنندگان این تجهیزات دقیقا با سلایق رفتاری عموم مردم آشنا بوده و آنچه را باعث شکوفایی علاقه شان می شود را برای تولید این تجهیزات در نظر می گیرند شاید بپرسید چگونه ما به شما می گوییم که دو عامل هزینه و کیفیت به تنهایی تا 70 درصد رغبت مردم به خرید این محصولات را تشکیل می دهد به نحوی که به صورت کلی هزینه اجرا و راه اندازی و همچنین تهیه یک سیستم گرمایشی قدیمی نظیر موتورخانه می تواند تا 40 درصد گران تر از سیستمهایی نظیر پکیجهای دیواری برای شما تمام شود.

پکیج ال جی

پکیج خانگی

معمولا در اغلب مراکز عرضه لوله جات و لوازم تاسیساتی و تجهیزات اداری ساختمانی قطعات پکیج خانگی، خارجی و خورشیدی ارائه می شود که در صورت خرابی هم به این مراکز می توان مراجعه نمود.

از ضروریات زندگی انسانها داشتن آب گرم در محیط خانه یا محل کار می باشدکه در قدیم این نیاز توسط کرسیهای زغالی، بخاریهای نفتی و چوبی فراهم می شد اما امروزه این نیاز توسط پکیج تامین می شود که انواع مختلفی دارد در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت می کنیم.

همان طور که می دانید پکیج خانگی نمونه ای از پکیجهای خانگی می باشند که توسط اهرمی به دیوار مورد نظر نصب می شود که مراکز تولیدی زیادی در کشور هستند که این قطعات را به فروش می رسانند.

یکی از قطعاتی که با حجم بالا به فروش می رسد فن پکیج است چرا که به علت استفاده زیاد هر چند وقت یکبار مجبور به تعویض هستیم لذا فروش آن بسیار زیاد است وظیفه این قطعه انتقال گرما به محفظه گرما و نهایتا هدایت آن به لوله خروجی می باشد.

در واقع این قطعه در گرم کردن سریع آب نقش دارد و اگر خراب شود دستگاه خاموش می گردد.

پکیج خانگی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا